Avläsning- lägenhet
Hejsan, sitter just hos syrran och tänker en gång för alla utreda en liten sak, som stör mig varje gång jag kommer hit, och jag vill veta tt jag inte är sjuk i huvudet.
På bilden ser ni min systers hall, och garderober.
Vad känner ni, får ni något till er från bilden?
Vart i rummet kommer det som ni antagligen känner om ni kommenterar tråden?
Jag kommer inte säga något förrän jag fått några svar:)
så se det som en övning om ni inte är erfarna!:)
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Du kanske är lite som mig, jag reagerar ganska lätt på ljuskällor liknande lysrörsarmaturer och spotlights.
Lägger man sen samman detta med speglar på väggarna.
Lätt man tappar orienteringen (:
Har hört också att lysrör och vissa lågenergilampor kan ge ifrån sig en viss strålnings effekt, något som nästan inte alls förekommer i vanliga runda glödlampor. Så en kombination säkert.
Mysigt ställe annars 
När man kommer in ser (om det nu är ingången där ifrån du tog kortet) man direkt spegeln, sånt tycker inte jag om, men det är bara min smak kanske.
Sedan tänkte jag tillägga att jag kände en skugga går från vänster till höger, vet inte om ni har märkt nåt men "skuggan" känns som den tillhör hemmet. Men jag kan ha fel, det är bara vad jag kände.
Ha en trevlig kväll!
www.mediumjina.se
Kottshejk: nu menade inte jag att det skulle handla om något som skulle synas på bild, utan om man känner likadant som jag inför rummet. jina: ingången är till vänster på bilden, efter köket. Men jag kan säga att du är inne på rätt spår, känner ofta att någon kommer från ytterdörren och inåt höger på bilden. Syrran bkev helt ställd nu, hon har sett skepnader gå från vänster till höger som sedan stannar för att titta in vardagsrummet och sedan försvinner. jag frågar dig jina, eller ger dig en ledtråd på vad jag är nästan äcklad över. Dubbelskåpet till höger ovanför de vanliga garderoberna kan du känna något där?
Ett dött djur, att det luktar illa. Negativa energier.
Din syster kan nog behöver att rena sitt hem för att få bort negativa energier.
www.mediumjina.se
Nästan! Känner någon sorts konstig varelse där. Lägger upp bilder på resten av lägenheten imorgon så får vi se om någon känner något mer.
Redigerat pga olämpligt innehåll//amandla
Ooops, nu börjar det lukta illa
Snack om såna varelser ser vi helst att ni tar via pm, vi har många barn och unga här som inte behöver bli mer rädda för det övernaturliga (se våra regler).
Så pm:a istället om ni får in såna känningar!
oj tänkte mig inte för! Tar bort den kommentaren om det går imorgon. Också pm:ar jag jina!
Det som jag kände, var riktigt obehagligt under det röda ljuset som sitter på väggen…inte ängeln alltså utan själva atmosfären under ljuset, mitt hjärta bankade snabbt och jag blev lite rädd…vad är det för nåt?:S:S
#7 Jag redigerar lite, du kan bara ändra dina egna inlägg inom en timme efter att du skrivit.
#8 Läs mitt inlägg #6 är du snäll, pm:a Henrik93 istället.
oj, sorry :) det ska jag göra..
Hej Henrik, min kära vän. Gå och lägg dig nu. Eller du kanske ledig är i morgon..
Vi skrivs.
blicken går mot mitten skåpet , golvet , lutar sig mot skåpet
. får en känsla av att det är ganska oroligt känns som en storm inom mig som kommer och går. blir lätt virrig vet inte vart jag är. huvudet känns tyngre. något som smnor mycket energi där kanse
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
(förutom pm jag skickade till er) så har bmde jag och syrran sett en skepnad som går från höger till vänster och ställer sig försiktigt och kollar läget i vardagsrummet. Känns som attden här personen kommer in och är chokad över att någon annan bor här. så det är någon som kommer gång på gång frän ytterdörren och stannar där ungefär vid spegeln.
Jag kände också att det var något konstigt vid garderobsdörren i mitten.
Jag känner av en kvinna i köket, en ganska kort kvinna, lite rund, möjligen utländsk härkomst. Hon ser ut att ha sjal på huvudet, lång kjol, förkläde, lite mysko kvinna. (Hon ser lite ut som ryska gummorna i schlagerfestivalen-ryssland)
Sen när jag tittar på garderobsdörrarna så ser jag någon som sparkar på dom. Har ni hört sådana ljud därifrån? Jag vet inte om det är hon som sparkar, men hon är arg över nåt.
Jag kände att pulsen ökade betydligt så fort jag såg bilden men jag ser inget bara känner att det finns något i mitten på överskåpet där lampan reflekteras och det har inte med ljuset att göra, bara en stark känsla
ja, dom två dörranra i övre skåpen längst till höger är ett stort utrymme och sitter ihop. alltså ingen vägg emellan.
Har du någon historia om lägenheten? Det känns som något har hänt där
ingen historia, och hyresvärdarna är inte så pigga på att tala om saker. norpan 88: svarade dig i pm.
Hej!
Tänkte bara skriva att de är jag som bor i lägenheten.
Och det mesta ni har skrivit känner jag av..
Lite läskigt med tanke på att ni bara har sett en bild på hallen.
#20 Wictoria89
Har du pratat med någon granne för det känns väldigt starkt att något har hänt där, kanske det bor någon äldre som bott där i många år för jag kan se att lägenheten har några år på nacken.
#21 marre61
Nej jag har inte pratat med någon granne om detta då det mest är finska äldre par i detta hus.
Men tror jag ska höra mig för.
ja det tycker jag du ska göra, tror säkert att det finns någon som kan minnas något
Henrik, tack :) Jag svarade dig nu.
någon som vill se resterande av lägenheten?
ja vist kikar gärna på mer bilder av lägenheten
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
jag ser att någon stor iköket ser ut som en liten kort kvinna.
och sen känns det som en ungdom är instängd i skåpet och vförsöker komma ut. sen känns det som en äldre man står längst intil vänstra kanten av bilden