Vad tror ni?
Provar att lägga upp bilderna igen för att få någon slags respons.
Min pappa dog för 4 månader sedan. Och för ca 1 månad sedan fastnade något på bild samma dag vi köpte vår husvagn.
två bilder fastnade det på. Och sedan har jag försökt ta massor av fler bilder från samma position men inte fått tillbaka det.
Samma Ljus dök upp två veckor senare hemma hos min bror på två bilder. Jag tog kort både före och efter och ljuset kom inte tillbaka.
Kan det vara en ande jag fångat? Har aldrig någonsin tidigare fångat något sånt här på bild. Och det känns i mig som att det är min pappa som är och hälsar på.
Är det någon som sett något liknande förut. Eller känner något när ni ser på bilden?
Vore så otrolig tacksam för lite svar.
Those who don't believe in magic will never find it 
Häftigt! Jag har också fått något liknande på bild och jag fick faktiskt svar från Pierre Hesselbrandt och han trodde det var min guide. Jag tror säkert att det är din pappa som är med dig ! Ska se om jag hittar bilden…..
första bilden kan vara bara ett hårstrå som sitter över linsen.
men dom två andra bilderna som ts lade ut liknade en orb som flyger runt! Och titta vilka fina färger det är i dom!:D det känns om att det är någon som du haft en nära familje relation med. din pappa som är med och hjälper till, han vill säkert hjälpa er med alla beslut ni ska ta, han vill att allt blir rätt för er, som i husvagnen. och han tyckte nog om den.
och på den tredje är han med när barnen ser ut att ska lägga sig.
får en fin känsla!
4# har du en spegel i rummet?
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
TS, får jag fråga om du vet hur din pappa gick bort?
när jag hade känt den fina energinsom utstrålades av dom här bilderna så fick jag en väldigt intensiv huvudvärk.
Åh tack för svaren :-) Vad glad jag blir :-)
Henrik93:
Det här med hårstrå på linsen var oxå något jag funderade på. Men jag har provat den grejjen flera gånger om. Men det blir inget. Så det stämmer inte riktigt heller….
Vi vet inte exakt vad pappa dog av. Han hade svår astma och kol. Och en svår blodsjukdom i slutet. Och av detta tror dom att han fick en propp i lungan. Han gick knappt att prata med i slutet så ingen vet hur han mådde riktigt…. Men han somnade in lugnt och stilla med hela sin familj vid sin sida.
Norpan88: Har alla människor guider? Eller hur fungerar det? Jag är har tyvärr inte den mediala gåvan. Önskar jag hade det
aha, ja… Jag skulle gissa på att det var jobbigt för honom mycket tankar liksom. Men han avled nog lugnt och fint, annars skulle han nog varit mer orolig av sig.
#5 Nej jag hade ingen spegel i rummet där. Men jag kände av en närvaro när bilden togs.
#7 Ja alla människor har en eller flera guider/andliga vägledare 
Först uppmärksammade jag hans röst när han pratade med mig, speciell morgontid, sedan har jag utvecklat förhållandet och frågat vad han heter osv. En klok och vis man som har varit till mycket hjälp för mig i livet.
dl kan vi ta bort spegelteorin:) kan helt klart vara din guide som är brevid dig!:)
#7 Åh :-) Önskar min ville tillkännage sig lite mer. Men han har bara precis nyligen dykt upp så det kanske tar lite tid. Det känns som det är en man. Och jag hoppas det är min pappa :-)
Annars har jag alltid kännt att jag har min farmor vid min sida. Men jag har aldrig sett eller märkt något sådär direkt. En känsla jag haft bara.
"14 Du såg nog med tredje ögat faktiskt
Man kan träna upp det så att man ser mera.
#15 Tredje ögat? Vad är det? Intresserad :-)
Här är en liten wiki-länk http://sv.wikipedia.org/wiki/Tredje_%C3%B6gat
Det är som att se med sina inre andliga ögon. Det sitter innanför pannloben mellan ögonen kan man säga.
Här en länk om hur man aktiverar: http://paranormal.se/topic/aktivering_av_tredje_ogat.html
Här är bästa länken om Tredje ögat. Dom förklarar bra. http://www.celestin.se/Sjattechakrat.htm
Åh :-) Vågar man göra det där mantrat tro… Känner mig lite feg :-P
Vad kan hända?
ja det undrar jag också "Kan orsaka problem om det inte utförs på korrekt sätt"?
Jag har aldrig gjort nån aktivering och behöver det inte.. bättre att låta det öppnas naturligt och låta det ta sin tid.
Ja det är nog så :-)