Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 683 ggr
Galaxy86
0

Djur som hälsar på?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade en Katt som hette Mirra som dog förra året hon blev mycket sjuk.

Men har märk att hon hälsar på så det jag hör oftast när jag slappna av det är när hon hoppar ner från diskbänken med en duns. Som hon letar efter mat? Men brukar inte se henne utan bara hör och känner.

Och jag har ingen  annan katt alls nu. Har även kännt henne på natten känsla som inte går att förklara.

Jag blir så glad men samtidigt jag saknar henne så.

Har ni haft era husdjur som besök er som har gått bort?

Pokemon hundar och konst

ALPHIRA
0

Hej Galaxy86

Jag hade en kolsvart och stor hankatt som hette Lotus. Alltid om jag sov på magen kom Lotus och lade sig på min rygg och började sova. Han var jätte tung men jag lät honom vara fast det inte var så roligt alla gånger -man kan ju inte vända sig.

Han fick en njursjukdom och veterinären fick hjälpa honom till sist.

Några dagar efter sin "död" kände jag fysisk hur Lotus hoppar upp på sängen och söker sin vanliga plats på min rygg. Jag är stilla och njuter av situationen. Tills jag somnar.

Jag hade en typisk bondkatt som hette Tina. Hon blev 23 år. Hon var jätte klok men blev "konstig" på äldre dar. Hon blev dement, hittade inte hem etc och hade andra symtom som en människa kan ha när man drabbas av denna ålderssjukdom. Annars verkade hon vara frisk, vad jag förstår. Hon dog för ca 8 år sedan.

Ett par månader sen satt jag vid köksbordet och läste någonting. Plötsligt ser jag hur Tina kommer från hallen, över tröskeln in i köket och går direkt till matskålen (där mina nuvarande katter har sin mat). Hon tittade inte alls på mig när hon gick. När hon väl var framme vid skålen, försvann hon.

Nog tror jag att våra husdjur lever vidare.

Ha det bra

Galaxy86
0

ok så kul att du har haft besök av dina katter :)

Pokemon hundar och konst