avläser er gärna
Hej! nu va det ett tag sen jag varit aktiv på ön. Jag har väl mognat lite sen sist kanske. Jag behöver öva lite på att avläsa, helst bilder, men är öppen för förslag om ni har andra ideer!
Hoppas någon är vaken, MVH.
snälla? :)
du kan avläsa mig? men hur gör du då? är helt ny här så jag förstår inte riktigt hur det går till.
bra! :) om du skickar en bild på dig med ditt ansikte med, i meddelande här på iFokus. Eller om du lägger upp den i ditt galleri på din profil här. Det är helt upp till dig! :-)
jaha, nja jag vill vara anonym här så jag vill inte visa någon bild på mig tyvärr. :/ finns det inget annat sätt?
det är väl isåfall mejl, kan skicka min mejladdress till dig i PM om du vill.
Du får gärna prova att läsa av mig med om du vill. Skickar ett foto via PM till dig.
Gör så! Blir jättebra :-)
Mig med, vore kul :) PM:ar!
Ja bara skicka! :)
Mig med!
Du får gärna avläsa mig också, men jag är desperat efter att få hjälp av någon om vart min katt sprungit bort, kan du även hjälpa med sådant?
mig också:)! mvh
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Hej Magdalena 
Du får gärna läsa av mig med :D har fotoalbum där du kan kika 
tack
Läs gärna av mig, jag har skickat ett PM
Jag vill också gärna vara med!
Skickar pm:)
"Rädslan klänger fast vid och håller kvar allt vi har, kärleken ger bort allt vi har."
ur Samtal med Gud
Läs gärna av mig! Lägger dock helst inte ut min bild så här på öppna forum, men skickar du din mailadress så kan jag skicka en bild till dig. :)
Håller på för fullt!! Ha tålamod :-)
Hej Magdalena,
hur gör du när du läser av och vilken typ av information är du ute efter att få fram? Är de som en medial konsultation eller?
Hej carmoriris. Jag berättar lite om hur personen i fråga fungerar som person, Sen om det finns något problem dem tacklats med, tar det jag känner helt enkelt. Jag gör det mest för skojs skull och testa mig själv och se om jag lyckas. Och övning såklart :-)
Låter spännande :)
Hejsan! Du kan bortse från inlägg #23 om du vill, vi har hittat honom nu, vid liv
Han var dock rätt så rädd och reserverad, undrar vad som hänt.
Om du vill försöka läsa av honom ändå så gör gärna det kanske går det att se om han haft någon traumatisk upplevelse.
Mvh Marie

du får läsa av mej om du vill. är lite svår att läsa av har ja hört så om du vill öva så ställer jag gjärna upp och jag kan fösöka ge bra resons.
skicka pm om du behöver bild eller något annat :)
Orkar du fler avläsningar?
Kram Lena
Om du vill får du gärna läsa av mig och Jag läser gärna av dig också! :)
Du får gärna läsa av min bild också om du har tid och vill. :) Väldigt många svar här så förstår om du inte hinner med. Har redan en bild här på ÖN så du kan använda den om du vill. Annars kan jag skicka en nyare i pm. Bara att höra av dig. :)
Lycka till med dina övningar. :)
Får jag fråga om du ger avläsningarna här eller om du skickar mejl? För min del kvittar det, vill bara veta vart jag ska kolla.
Blir ju så nyfiken
, så om du vill och hinner med så får du gärna läsa av mej oxå, tack på förhand, kramkram
hej du får gärna läsa av mig, helst inom kärleken men även allmänt om du vill. jätte tacksam för svar. kram Johanna
Hej!
En avläsning vore spännande.
Mvh Erik
Du får gärna avläsa mig!
Men jag ser att du har fåttn ett antal svar, så jag förstår att du har att stå i! :)
Jag skulle väldigt gärna vilja bli avläst, jag skickar en bild via PM om det är Ok? :-)