Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 1007 ggr
[3rixon]
0

Djurkommunikatör? :)

Hejsan! jo jag undrar bara om någon av er kanske känner till någon duktig djurkommunikatör som håller till i Halland och som kan sin sak och inte bara bluffar? Tror min ena häst har en del på hjärtat faktiskt..

Tacksam för svar :)

jane_of_all_trades
0

Hej 3rixon

Jag hoppas att detta inte ses som reklam, men jag har en familjemedlem som är djurkommunikatör. Så jag vet med säkerhet och egen erfarenhet att det är frågan om seriös verksamhet, ingen bluff :-)

Du kan gärna kolla in hennes webbsajt och kontakta henne om du vill på http://www.federundfell-tierkommunikation.de/page5.html

Min familjemedlem bor i Tyskland men det har ju ingen betydelse eftersom en djurkommunikatör inte behöver träffa djuret ifråga.

fotoninja
2

ring efter en riktig vetrinär istället.

Amandla
3

#2 Jag tror att TS menar att hästen har en del att berätta.

[3rixon]
0

#1 Tack Tack, jag ska genast kika in, men fungerar det verkligen att komunicera med ett djur på distans? :)

#2 Nu är det ju inte precis så att hon är sjuk eller skadad.

Amandla
0

Jadå, det funkar på distans också även om det är ganska vanligt att man föredrar att träffa djuret.

jane_of_all_trades
0

#4 3rixon

Ja, det funkar på distans. Jag har själv övat lite, och då alltid med hjälp av foto. Om jag förstått rätt, kan kommunikationen visserligen ske på olika sätt, men rätt vanligt är att kommunikationen kommer i formen av tanke- eller känsloöverföring. Och sådant är inte beroende av fysisk närhet.

Då jag själv övade bara med hjälp av foto fick jag kontakt genom en "shamanistisk" upplevelse, jag kände att jag förvandlades till djuret jag kommunicerade med (jag kan inte förklara det bättre).

Då kommunikatören bara har ett foto på djuret i fråga och inte träffar det, elimineras dessutom risken för omedventa tolknigar och påverkan av kroppsspråk, rörelser och ljud.