Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 386 ggr
eggebanroth
0

sajten används ju

för marknadsföring.

Elisabeth-J
0

Sajtens syfte är inte marknadsföring men det förekommer tips på olika arrangemang vilket jag inte ser som reklam.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

eggebanroth
0

sure

zeretki
0

eggebanroth, vad är problemet anser du??

eggebanroth
0

att man styr människans  fria vilja.

zeretki
0

Utan sajtvärden medgivande betyder väl: fråga först så går det säkert bra om det är seriöst.

Hur menar du att det är att styra någons fria vilja?? Jag förstår inte alls vad du menar.

eggebanroth
0

Detta kan du brata med sajtvärden om.

zeretki
0

*fniss* Menar du att Elisabeth styr folks fria vilja? Ja du, då är hon nog otroligt duktig! :)

eggebanroth
0

Hon är säkert mycket duktig.

zeretki
0

På att styra folks fria vilja? Ja, du får tro det om du vill men jag tror sånt är helt omöjligt. Ingen kan styra folks fria vilja, sånt är ren science fiction. :)

eggebanroth
0

Du säger det.

zeretki
0

Ehh ja, jag säger det. Jag undrar om du är ett Troll eller om du verkligen är allvarlig med att Elisabeth hjärntvättar folk här…

Morsan1
0

Elisabeth, OM du kan hjärntvätta folk, kan inte du göra ett litet ingrepp i min hjärna så att jag blir en ordningsam hustru som älskar att städa, vika tvätt osv….

Eggebanroth, jag tror du är ett Troll! :)

EwaKristina
0

Nej,ingen reklam utan sajtvärdens medgivande!Vad vet du vad jag har för medgivande eller inte….????

YvonneW
0

Eggebanroth: Man går in på den här sajten av egen fri vilja!! Så varför är du här och blir hjärntvättad? Det kanske finns andra sajter som passar dig bättre. Om du tittar högst upp står det "fler sajter". Gå in där och titta vad som passar dig bäst.

Glittervittra
0

Nog för jag e trög stundvis..men här fattar jag liksom inte problemet..vad syftar du på?

Tuva-Lena
0

Jo då, sajten vimlar av reklam, men knappast reklam som Elisabeth vinner något på. Titta ovanför/nedanför första/sista inlägget. Det kallar jag reklam, och det är precis syftet med den här portalen. Portalvärdarna använder den här sajten för att marknadsföra Google-annonser bl a.. och för att finansiera hela portalen.

Det är alltså en viss skillnad på information och marknadsföring.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Pomperipossa
0

Trollvarning!! Trollvarning!!!

Sofiae
0

Mata inte trollen…

eggebanroth
0

Är nog en troll. Hur vet man ifall man är det ?