Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 2829 ggr
Naznaz
3

Ovishet

I morse vaknade jag och kände mig frusen fast jag hade täcken över mig, jag hörde någon snarkade lätt bredvid mig i sängen jag trodde att det var min man. Jag var vaken och efter en stund ville jag gå på toa för att kissa, jag tittade till höger för att se min man, han var inte där i sängen.

Jag gick till toa och sedan gick jag ner till nedre våning där såg jag min man satt i soffan och läste morgontidning. Jag frågade honom om när han hade kommit ner han svarade mig att det var för två timmar sedan( min man är morgonpigg han vaknar runt 5:30 varje morgon).

Jag är helt övertygad om att det var någon som var bredvid mig och snarkade lätt.

Kan någon förklara det för mig, jag är lite rädd . En gång vaknade vi av larm klockan som ringde efter midnatt medan vi sov ,ring klockan var i min dotters rum , vi blev förvånade att larmen var på under den tiden .

Idag berättade min dotter att det var inte hon som ställde larmen hon visste inte varför det larmade den gången)

Naznaz

Kram/Naznaz

vargman
1

Jag vet inte om jag är fel ute men din man är det pappan till din dotter? Jag får för mig att han inte är det och att det är din dotters pappa som på något sett är involverad i dessa mystiska händelser. Kan ha jättefel men jag var tvungen att skriva det som jag spontant kände. Vet inte varför dock. Förlåt om jag ev. tog upp något känsligt. Snälla kan ni uppdatera mig om varför jag känner att det är din dotters pappa som ligger bakom det hela? Jag får känslan av att ni inte skall vara rädda utan "pappan" försöker bara fånga er uppmärksamhet.

//Mvh

Naznaz
1

Tack för ditt svar, men min man är min dotters far och vi har en son också. Våran dotter är 16 år och sonen är 14. Jag och min man har varit gifta i 19 år.

Det är det som förvånar mig att det kändes att någon log bredvid mig och det var inte min man och när jag tittade för att se om det var min man, nej det var ingen där.Förvånad

Kram

Naznaz

Kram/Naznaz

vargman
1

SkrattandeOj, så skönt det kan kännas att ha fel ibland! Hälsa gubben din att jag ber om ursäkt. Det var bara en första känsla jag gick på och så skönt att jag kan släppa det med en gång!

//Mvh

liawilson
1

Jag tror det är ett litet barn som tyr sig till dig.Också bara en vild gissning, kom å tänka på det rent spontant jag med..Du behöver nog inte vara rädd iallafall ;)

*Kärlek & lycka*

Naznaz
1

Man vet aldrig, vi bor i närheten av en jätte stor kyrkogård kan hända! Ett barns själ hittar mig som tröst!

Naznaz

Kram/Naznaz

liawilson
1

vem vet ;)

*Kärlek & lycka*

Vargskalle
1

Ibland så har det hänt att jag har hört min hund slumra sig precis vid mitt öra fastän han sover i ett annat rum, jag undrar om inte det är att han tänker på mig just då. Kan vara samma sak här men det är inte säkert

ALPHIRA
1

Hej Naznaz! Du är inte ensam med din erfarenhet. Jag har själv två erfarenheter av osynliga snarkare. Berättar om dom imorgon. Går och lägger mig nu. Vi får se -min man är bortrest och hans plats är ledig… God natt.

ALPHIRA
8

I morgon, ja…Men nu är jag här, bättre sent än aldrig.

Jag kan inte hjälpa dig med din snarkande vän. Nu har tid gått från din upplevelse. Har du fått någon klarhet i frågan?

Själv har jag två erfarenheter.

Bodde själv då och låg i en enkelsäng närmast väggen när jag vaknar att någon sover djupt och snarkar bredvid mig. Fick en omedelbar känsla av att det var min pappa som hade gått bort redan 25 år sedan. Kände också att han skulle vara där för att skydda mig. -Min situation var då sådan att jag verkligen skulle ha behövt en "livvakt"!

Han (om det nu var han…) låg och snarkade där ungefär en veckas tid. Inte bara på natten utan dygnet runt. Kunde höra snarkningen hela tiden in i vardagsrummet. Det kändes faktiskt tryggt att han var där.

Och varje kväll klev jsg över honom till min sida av sängen.

Sen försvann bara efter en vecka.

En annan gång hörde min man och jag att någon sov uppe på övervåningen, på hallgolvet. Min man hörde det lika tydligt som jag. Det var precis liknande snarkning som jag upplevt förut.

Vi gick upp och undersökte golvet medans snarkningen pågick. Men vi kunde inte känna något fysiskt där, förstås.

Jag berättade detta för min mamma som sa:"Det är klart det var pappa, han brukade snarka när allt var frid och fröjd i huset. Annars snarkade han inte. Vad bra jag vet att ni har det bra."

Ha det bra.