spå över telefon...
hej är en kille som alltid dragits till det mediala trotts skeptiker som jag är;) har i några års tid spått vänner och mig själv med vanlig kortlek och endast öga mot öga så att säga! blev medlem här av ren nyfikenhet och chansen att kanske få utveckla mig:) skrev ut i avläsning/vägledning forumet att jag gärna ville testa över telefon att spå folk! till min förvåning så kom bilder/känslor till mig angående den jag spådde över telefon lika tydligt som om jag satt öga mot öga!! kan någon förklara hur detta är möjligt på ett enkelt sätt?? är som sagt nybörjare så vet ej om detta framstår som en dum fråga men har ingen i min närhet att diskutera detta med!

Det är inga konstigheter alls när du spår så anväder du sig av din egen intuition o du får informationen från din egen själa ande så din egen själ i bland din egen guide som hjälper dig med informationen så har ingen betydelse alls var den motsatta personen befinner sig i värlen om person sitter framför dig eller du gör det över telefonen eller över mail.
Samma sak när det gäller Ande kontakt så ber ju du som medium att den avlidna anhöriga till personen du prata med.
Så ber du ju anden prata med dig inte med personen och anden är då hos dig och komunicerar med dig så har ingen betydelse var din sitter befinner sig.
Jag har haft kontakt med andar från helt andra länder som aldrig besökt Sverige överhuvud taget där säger ande världen för dom existerar varken tid eller avständ för dom är allt ett.
Så har ingen betydelse alls detta med avstånd säger dom.
Vi hade för flera år sedan en övnings chatt där alla som ville fick träna på att ha ande kontakt med varandra och beskriva andarna.
Jag och ett annat medium ledde chatten och vi kunde samtidigt som den som övade och satt i Australien ha en kominikation med anden så när den som satt i Australien och fick informationen så satt jag här i Skåne och fick samma information och min kollega i Östergötland fick också informationen. vilket visar att för Ande världen spelar inte av ståndet ngn roll och att själen är delbar och kan vara på flera ställen samtidigt.
Lasse
Tack för ditt långa och utförliga svar:-) är som sagt bara amatör men mer o mer kommer till mig men jag kan inte riktigt sortera vart jag dår infoormationen ifrån.. som sagt får bara känslor o bilder framför mig!

Ja det är väldigt individuellt från person till person hur man får informationen och komunicerar.
All kominikation oavsett om man arbetar med sin intuition eller med Ande världen sker kominikationen genom våra känslor som registreras i hjärnan och där vi sedan tolkar känslorna.
man kan säga att dom anväder sig av våra minnen och i andekontakter även andens minnen och visar detta genom alla våra sinnen.
Därför det lätt kan bli fel för att vårt logiska tänkande i bland tolkar det fel.
Hade en ande kontakt i går där jag fick väldigt omt i min knän och tolkade det som ett budskap och sa till sittern att var försiktg med knäna.
Sittern skrattade gott sa att den hade inga problem med knäna medans däremot anden haft stora problem med sina knä när den levde.
Så jag som tolkade fel.
Vissa känner väldigt väl både psykiska och fysiska känslor och kan även känna lukter. Andra ser bilder och tolkar efter detta o andra hör ungefär som tankar som dyker upp i huvudet.
Vissa medium har bara en av dessa funktionerna andra 2 o vissa har alla funktionerna så väldigt olika från person till person.
Vissa så kommer fer funktioner efter hand när dom utvecklar sig andra kommer alltid ha bara en av funktionerna så väldigt olika.
Kan även vara olika från sittning till sittning vissa gånger fungerar bara känslorna andra bara synen eller bara hörseln o andra gånger kombinationer eller allt.
Vid en stor seans jag gjorde så första kontakten för kvällen där såg jag bara och synen är det som brukar fungera sämst hos mig men då såg jag hur klart som helst. fick varken känslor elelr hörsel med denna kontakt.
Nästa kontakt som kom igenom där bara jag hörde inget annat och den 3e då bara jag kände och sedan fungerade allt på resten av kontakterna.
Så kan fungera väldigt olika gång från gång.
Så fortsätt utveckla dig för det kommer bli klarare efterhand ju mer man sysslar med det men även här kan det gå i vågor beronde lite på våran egen personliga utveckling också.
Lasse
Mina frågor får jag nog svar på själv genom att utveckla meg men senaste tiden har utvecklingen gått fort och jag fattar inte riktigt vart de kommer ifrån, sen i grund och botten så är jag ju skeptiker som envist ska ha svar helst nu med samma;-) har du själv sittningar över telefon? Skulle vara intressant att prata med dig!! Om du nu har det så får du gärna pm:a mig mer information:-) om inte så tackar jag för den information dy gett mig:-)
Ps ni som läser här och vill ställa upp som försöka kaniner gå då in på forumet avläsning/vägledning inlägg 138 för mer info:-) ledig ikväll efter kl 9 så funns det ngn natt uggla som vill så hör gärna av dig… Fått frågor om kostnader och NEJ jag tar inte betalt!!!!!! Borde nästan snarare betala er som ställer upp o bidrar till min utveckling;-)

Jätte bra sätt att utvecklas på att ge andra avläsning/vägledning gratis för det får man så mycket feedback på och då växer man som person och ju mer man växer ju mer litar man på informationen och vågar säga mer och mer hur tokigt man en tycker det kan låta.
På din fråga om jag gör sittningar på telefon så tarot vägledning gör jag över telefon.
Men Ande kontakt gör jag inte över telefon enbart för att många gånger kan det bli väldigt känslomässigt och då tycker jag inte att jag kan ge det stödet över telefon som jag kan göra när man sitter mitt emot varandra.
Annars fungerar det alldeles utmärkt över telefon.
Lasse
pm:at dig lasse:)
Jag är gärna försökskanin men jag hittar inte det forumet du pratar om tyvärr. Vill du att jag ska pm:a dig? Annars får du länka dit du vill jag ska ta mig…
Lena
David menar Avläsning/vägledningstråden, den ligger klistrad högst uppe på inläggslistan nästan överst till vänster.