Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 301 ggr
zeretki
0

OT Presentera dig!

Hej nykomling! Presentera dig gärna här så vi andra får hälsa dig välkommen! :D

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
zeretki
0

putt! Presentera er, så vi kan lära känna er!

april4
0

Jag är nykomlig, har inte varit så länge här på övernaturligt. Min syster som har Alias Tiia, rekommenderade mig sajten. Nu är jag glad att jag är här, för det verkar vara fina människor här. Några berättelser har jag hunnit med. Jag har inte såna mediala gåvor som min syster har, men jag har upplevt så mycket övernaturligt och verkar vara väldigt känslig och mottaglig. Hoppas ni vill bli mina vänner oxå. Kram på er alla.

Morsan1
0

Det är klart vi blir dina vänner! Kram

april4
0

Tack för det Morsan1. Blev glad på en gångGlad

Elisabeth-J
0

#4 Välkommen! Självklart är du en vän bland oss =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

zeretki
0

klart du är välkommen!

galdra
0

jajamänsan välkommen hit.

tinkerbell
0

Välkommen !

drutten53
0

välkommer in april4..hoppas du kommer trivas här..här finns både skratt o humor…ha en bra kväll…kram

[Caroline92]
0

Välkommen hit, hoppad du kommer att trivas =)

Kramar Caroline

storkenflyger
0

Hitta hit först idag Inte lätt veta allt i vilken ordning man ska göra (skrattar)

Hoppas jag är välkommen ändå (skratta)

SEViking
0

Jasså, ska man skriva om sig själv.

jag som hade eländiga problem att hitta på nåt till profilen ju.

Okej, jag e en nisse från norr som nu är här för att läsa om det som intresserar mig mycke, hoppas jag kan snappa upp ett å annat å kanske tillåme vara till nytta med inte allt för dåliga kommentarer.

Jag har väl inga större erfarenheter inom ämnet enligt mig själv, andra säger dock annat. Jag är bara jag, hoppas jag är välkommen ändå.

SEV

Sinmara
0

Hej, jag är också ny här…

Jag är en tjej från dalarna som inte är så hemma på det här området.. men det intresserar mig och så har jag ju haft små händelser och jag skulle vilja utveckla mig Glad 

ha en bra dag i solen!

Vibeka
0

Välkommen! Glad

Ljus Carina

Tuva-Lena
0

Jag är också ganska ny, men har samlat mod till mig och skrivit ett o annat inlägg. Är definitivt inte hemma på området, men intresset är inte mindre för det. Känner mig som en förstaklassare på sin första skoldag - ungefär. Skönt att jag inte är ensam! Generad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Manni
0

Hej! Jag är också ny, snubblade på sajten av en slump (?) för ett par dagar sen. Jag kommer från Norrbotten, är inte medial, men känner av tillfälliga besökare och tror mig ha kontakt med en av mina guider. Håller som bäst på att navigera runt här för att få någon överblick. Det känns som om jag kommer att trivas här! Glad

EwaKristina
0

Varmt välkomna till Forumet!!Och hoppas att ni ska komma att trivas här, med oss alla….

Tuva-Lena
0

Samma känsla fick jag också första gången jag var här, Manni. Ett ställe där jag får lov att vara mig själv helt enkelt, Och alla verkar så snälla…blir man snällare av att "kunna se.."? Ni ger intrycket av att vara så ödmjuka, tillfreds och vänliga.

zeretki
0

Ödmjuk, jag? Ha! *asg* Ehhe, jag hoppas jag är snäll iallafall. Hemlis

Tuva-Lena
0

Jag är övertygad om att du är jättesnäll!  Den som tycker om hundar är alltid snäll - och själv har jag två …Flört

Pomperipossa
0

#20 Tror att det kan ha att göra med att ha lättare att acceptera andra människor, deras åsikter och tankar.Glad

Gisela
0

Jag håller med, här får man vara sej själv även om man inte har fullt utveklad medial förmåga. Alla verkar så vänliga och jag har bara mött positiv respons på det lilla jag skrivet. Tack alla Glad

jwen
0

Hej. Jag är också ny på det här forumet. Kom in via Cornish Rex forumet som jag också är med i.

Jag utbildar mig just nu i healing, kristaller och tarot och är väldigt intresserad av "det okända", medialitet, andra sidan, olika sätt att möta dem på etc.

Det känns bra att få höra och prata med så många andra som har kunskap och intresse om samma saker Glad

LisbethAkesson
0

Hej Alla Glada Här. Här har ni mig Lisbeth heter jag och är också ny här, från och med i dag.Vad skall man skriva om sig själv här då. Ja, jag är nog en ganska glad öppen tjej som tycker om att hålla allt enkelt. Kör motorcykel på våren och sommaren älskar att vara nära naturen när allt gror och grönska. Dansa , vara med familjen och ha trevligt med vänner bekanta.Medialitet ja, vad är det? för mig står det för många saker. Det viktigaste för mig är att man har ett gott hjärta oavsett vad man än arbetar med.Det finaste jag vet är nog att få vara delaktig i den enorma villkorslösa kärlek som våra nära och kära, vägvisare kommer med från andra sidan.  Skall vara trevligt och se vad det finns för eldsjälar här.

Lisbeth

EwaKristina
0

Varmt välkomna ska ni vara,till ÖN.

Agneta_w
0

hej på er alla här,jag har varit med ca. en månd.känner mig inte riktigt hemtam än.I vanliga fall brukar jag kalla mig för vargkvinnan men det gick inte här tyvärr.

Det namnet känns som jag,vargen är mitt skyddsdjur och mina sinnen är som vargens,har haft en del möten med den.

Jag bor sedan 6 år tillbaka i värmland är 54 år och mina 3 barn är på väg ur boet.ÄR långtidssjukskriven för jag gick in i väggen.

Jag ser mig som ett redskap för universum och måste lita på min intuition och det jag behöver kunna kommer då jag ska hjälpa någon.Djuren och naturen är ett måste för mig av dom hämtar jag kunskap och hjälp.Har nog en indinas själ någonstans i mig.

JA lite om mig,kunde väl skriva mer men då ZZZZZZZ väl ni.

kram agneta(vargkvinnan)

zeretki
0

Hej o välkommen allihop! :)