Nattens ris till detta tråd!
Ni har förstört mitt liv! Här sitter man kvar och klockan tickar och tickar fast man ska upp tidigt och jobba! Man tycker att allt som folk skriver är så intressant att man kan inte låta bli att bara läsa och läsa. Tur att jag snart tar en veckas semester, bor i ödemarken i en stuga utan ström och dator. Tja, där får man se verkligheten i ögat. (Fast jag inte vill…? tror jag) Tänkte säga god natt men varför ska jag säga det…Snart är jag ensam tomte här…Får fria händer…
Njae ensam tomte är du inte,god morgon säger jag som just klivit upp morgonpigg med första koppen kaffe 
God mårgon då, bästa wolfheike! Jag själv har tänkt att gå och lägga mig nu.
Vissa måsten måste man ha, verkar det som. Helst skulle jag bara sitta kvar här. Ha en bra dag, du sköna.
Sov så gott vännen,nu ska här bakas mannagrynsskorpor så det doftar gott i hela huset 
Jag vill hellre ha havregrynsgöt. Eller inte hellre vill ha utan vill ha. Om jag nu någonsin stiger upp, vill säga. Och sen vill jag ha lingonsylt till och lite smör.
Undrar om du i detta liv har smakat på hemgjort smör. Alltså -det är gudarnas mat!
Visst är smör nyttigt nuförtiden -den här veckan.
Det är gudagott och jag gör ofta eget smör,tycker bäst om det men ibland köper jag även färdigt från butik men det smakar lamt på något vis.Är en sån som ska göra allt själv,inga halvfabrikat eller färdiglagat utan riktigt från grunden.Både gott och roligt att laga mat och baka sitt eget bröd.
Rena healingen att roa sig i köket och sen njuta av allt gott 
Godmorgon!
men herregud vad GÖR folk uppe på nätterna?? 
Man ska soooova, ju, *znaaaaark*
Hälsningar M, ej nattuggla
Tillägger att det är nyttigt att vara i ödemarken ibland, utan ström och dator och andra faciliteter. Och att hantera abstinensen.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Lunch lunch på er!
Haha, ja datorer har allt en särskild dragningskraft, lätt & fastna framför skärmen. Det är nog ett av dem främsta skälen varför de blitt en sån succe. Högst beroendeframkallande. Kristallkula 24/7
Annars hur roligt som helst idag…Fått tillbaks full hastighet 10-14Mbit/s nu den 1:a i månaden 
Tidigare segt som havregrynsgröt 0,20 Mbit/s nedströms.
Men håller med, smarrigt & lägga på en klick smör och lite sylt på gröten 
Haha, rolig tråd 
Man blir lätt beroende, det finns mycket intressant att läsa och deltaga i.
Tack för att ni gör sajten Övernaturligt till vad det är 
Sajtvärd på Övernaturligt
Snälla weolfheike! Jag bara måste få veta hur du gör ditt eget smör!!! Jag hatar att det finns recept överallt vart man än tittar. Men du kan PM. Snälla.