Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 528 ggr
[dxqpxb]
0

Aldrig sett någon ande/spöke

Hej jag undrar vad man kan göra för att få vara med om något övernaturligt?

Jag tror på spöken/andar men har dock aldrig varit med om något stort lixom, det ända som jag har vart med om är att jag kännt hur någon suttit sig bredvid mig i sängen 1 gång eller att någon rörde täcket.. Sedan har jag sett en ljus cirkel komma ut från skogen, den rörde sig mot mig men jag sprang iväg då.

Så nu undrar jag vad man kan göra för att få se något eller känna något andligt :)

Fjäril
6

Hej dxqpxb,

Ja det är ju så det är, ju mer man vill vara med om något "övernaturligt" desto mindre händer Glad

Vi är inte på andra sidan för att ge människor en bekräftelse eller en "wow, spännande upplevelse" Nu förstår jag att det kan vara spännande, men tänk dig själv om andra önskade att du skulle "mätta deras behov/önskan" genom att visa dig och så vidare.

Nu verkar jag kanske lite hård (vilket inte är meningen) men om du däremot söker en kontakt med någon anhörig eller dina vägledare som exempel, då är det en annan sak. (mer om vägledare i vår "Hjälp-tråd i menyn till vänster)

Sajtvärd på Övernaturligt

Denna kommentar har tagits bort.
[dxqpxb]
0

Tack så mycket för era svar! nu förstår jag lite mer faktiskt om varför jag ej kan se något :)

Men jag får försöka hitta på något ändå, ska ej ge upp hoppet om att få se något eller känna något någon dag! ^^