Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 573 ggr
Zariah
0

Min pendel är borta...

Min bergskristall pendel med egyptisk slipning är borta. Den var min favorit pendel och jag har varit så rädd om den. Jag har letat men hittar den inte.

Jag undrar om det är nån som vill försöka se eller känna efter var den kan vara? Nån som vill träna lite på att hitta borttappade saker?  Kram Lotta

Tarotsanna
0

Kanske läge att klara sig utan pendel nu? Flört

Zariah
0

Tror du det? Ja kanske. Men det är lite synd för jag har inte använt mig så mycket av pendeln, jag har varit dålig på att träna. Ett tag kände jag att jag skulle vilja kunna så mycket utan några verktyg som tex tarot och pendel. Skulle vilja kunna känna och få till mig saker ändå. Om det inte är meningen att jag ska hålla på och använda pendeln, så behöver jag hjälp med att slarva bort 5 till. :-) *S*

Ni får ändå gärna träna för jag skulle bli glad om pendeln blev hittad. :-)

Glittervittra
0

Jag tycker det känns som de kan va småfolk som har hyss för sig..samtidigt som det ligger mycket i det Tarotsanna skriver :)

Kramis
Glittervittra som tyvärr inte kan se var saker är

Tarotsanna
0

*asg* 5 till pendlar…. då har småfolket lite att göra för att du ska använda dig utan verktyg Glad Ska se om jag kan få till mig nåt senare. Alltid bra med träning ju!

Zariah
0

#3 Ja det kanske är så som Sanna skrev. Småfolk lät ju trevligt. :-) Skulle vara roligt om man hade såna springande här.

#4 Ja jag har 5 pendlar till.*S* Ja de har lite att göra här hemma framöver. :-) De får nog kalla på förstärkning. En till varje pendel.*S* Ja försök gärna senare.

Nån mer som tror det kan vara småfolk? Skulle vara roligt att höra lite vad ni ser och upplever. :-)

Soffe
0

Hej!! Jag tror oxå att det e småfolk, inte för att jag vet så mycket om dem, men dem har nog små hyss för sig..Det kan ju  vara någon från andevärlden oxå..

Tarotsanna
0

Jag tror att du har lagt den på ett bra ställe för att inte tappa bort den Fundersam Ligger den i en påse eller inlindad i nåt… nåt svart?

Zariah
0

#6 Hej! :-) Ja det skulle vara så roligt om man kunde om det är nån som gömt den och hur den isåfall ser ut.

#7 Ja kanske var det så att jag lagt undan den för att inte tappa bort den. Jag minns inte. Då är det ju lite komiskt att det stället var så bra så jag tappade bort den.*S*

Jag hittade en svart tygpåse i en låda och påsen var tom. Jag tror att pendeln kanske har legat i den påsen. Har letat igenom den lådan utan att hitta den.

Bybo
0

Lånar tråden lite..om det e ok? :-)

Hm….kanske därför jag inte får till mig som förut..typ via automatisk skrift å annat…ja, att jag ska gå vidare….

Vad tror ni? Kramar / Pia

Zariah
0

#9 Ja det är okej. :-) Ja det kanske är så att det är dags för nästa steg. Eller kanske att du ska göra en paus med automatisk skrift för att under en kommande period utveckla nåt annat, och kanske sen fortsätta med automatisk skrift efter det. Kanske nån annan som kan svara på det?

[Hellas]
0

Hej!

Jag har alltid svårt att hitta borttappade saker (speciellt mina egna "fniss")! Jag kan inte heller, liksom Glittervittra, hitta dem via telepati men av erfarenhet kan jag tipsa:
Kan det vara så att det har ramlat mellan en byrå och den vägg som möblen står mot. Det brukar vara mina borttappade sakers favoritställe och kan ibland vara lurigt att hitta. Sakerna ramlar inte ner på golvet utan blir sittande mellan vägg och bakstycke så att säga.

Lycka till /Hellas

Zariah
0

#11 Tack! Jag ska kika där. :-) Det kan ju vara så att den ramlat ner så som du sa.

takemyhand
0

älskade vän, den finder du hängandes där du lade den. kolla tavlan

Zariah
0

Nu har jag hittat min försvunna pendel så nu är jag glad. :-)   Den låg i en låda i en liten tygpåse. Det var nog inget småfolk som varit i farten utan bara jag som varit slarvig. Påsen hade åkt in långt in i lådan. Har väl rotat i lådan så den åkt längre och längre in.

loreena
0

Kanske det är småfolk som busar med mig. Eller så är jag bara rysligt tankspridd.. Nå, småfolk har jag ju här förståss som gömmer saker för jag har en liten tjej på 1 1/2 år som far iväg med det mesta..

loreena
0

Jag lånar den här tråden för att fråga om nån av er vet vart jag förlagt en sprillans ny kjol som jag köpt från h&m via postorder. Har sökt som en galning. Skulle behöva ha den nästa helg. Sen en dum fråga, menar ni på alvar att ni tror att det kan finnas småfolk som busar med en? Hur ser de i så fall ut och var finns de? Skulle va intressant att höra er åsikt. Ha detr så bra. Skönt att pendeln kom till rätta.

CarolineO
0

Jag hade en pendel innan. Den funkade SÅ bra! Så hade jag den i tygpåsen i fickan en dag (påsen var knuten). När jag kom hem på eftermiddagen och tog upp påsen ur fickan var pendeln borta, men påsen var fortfarande knuten…   Jag har fortfarande ingen aning om var pendeln tagit vägen… Men hur som helst behöver jag den inte längre eftersom min intuition osv ökade kraftigt "i utbyte"…

loreena
0

17* det om nåt låter ju som småfolk som lyckades ta din pendel utan att öppna påsen.. Glad

zeretki
0

#16 Ja, jag tror på "älvor" el andra som busar och gömmer saker. :)

HermanJens
0

Kan vara svårt.

har bara lärt mig pendla när man gör fyra rutor på ett papper :) blir svårt att säga vilket rum

Magi-cat
0

Mina kristaller brukar göra "utflykter" ibland. Det kan gå länge, sedan är de plötsligt där igen. Nu har alla pendlar varit på vift ett tag! Igår hittade jag en av dem i en låda….De andra dyker säkert också upp någon gång, någonstans….

Förlitar mig på att det är i sin ordning…..

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen