Orakelkort/Vägledning
Ni som skriver upp er här i tråden fram till att jag låser den (om ett tag) har möjligheten att få dagens budskap ifrån våra vackra änglar. Jag kommer även delge de känslor som jag får till mig.
Du behöver inte skriva någon fråga, utan det som är menat kommer just till dig.
För att delta ska du vara över 18 år och medlem här på Övernaturligt.
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag! :)
kameleonten,
Änglarna talar om ditt baschakra. Välj att enbart tänka positiva tankar om ditt hem, din karriär och din ekonomi och så vidare. Släpp oro om hur saker ska lösa sig, utan fokusera på hur det skulle se ut om det blev som du ville.
Visualisera hur du vill ha det, se dig själv genom alla steg och lägg även en del av kakan till dig själv. Uppskatta det du har.
Förlita dig också på att saker kommer att lösa sig. Be om hjälp och följ den vägledning du får.
TACK!!!
Mitt baschakra är väldigt aktivt, känns det som, vad kan jag göra åt det?
Balansera det. Håll handen över det/en bit ifrån samtidigt som du föreställer dig en våg (en sådan där äldre model där man lägger vikter på varje sida) och "ställ" i den på en jämn vikt.
Ja tack!
Ja Tack.
hej
Jag vill med 
www.mediumjina.se
Dew,
Änglarna talar om att förlåta. Be dem att hjälpa dig att befria ditt sinne och din kropp från gammal smärta.
De talar också om ditt baschakra. Att du behöver vara mer positiv till vad du har och inte vad andra har.
Jag skulle vilja säga så här, börja din dag med positiva tankar om dig själv. Säg tre bra saker varje morgon. Du behöver älska dig själv och inte låta dig tro att andra menar fel eller vill dig illa. Du behöver arbeta upp en kraft inom dig för att vara stark och säker för den du är. Lita på den du är och på dina egna känslor.
walter,
Du fick tre kort och det känns som om du verkligen ska ta dem till dig. Även om man alla gånger kanske inte förstår budskapet direkt så kommer det med tiden.
Du är djupt klarseende och du bör lita på det du ser för ditt inre öga, såväl med dina fysiska ögon. Det du ser hjälper dig med helande, undervisning och vägledning.
I kombination med detta så har du uppstigna mästare vid din sida. Detta innebär att du har kraftfulla, kärleksfulla och visa andliga lärare som vakar över, och vägleder dig.
Ärkeängeln Mikael står vid din sida för styrka, skydd och kraft. Du kan kalla på hans assistans när helst du behöver.
Sammanfattningsvis så vill jag säga att oavsett vad du tar dig för (behöver inte vara i andligt syfte) så besitter du en stor kunskap och styrka. Du kan komma att lyckas med det du tar dig för, det handlar bara om att "våga" för att ta sig dit.
Jina,
Du fick två kort.
Hjärtchakrat. Svaret du söker finns just nu i ditt hjärta. Sök inåt och lita på dig själv.
Rena dig själv. Be änglarna om hjälp med att släppa energier som stör. Du ska inte låta andra dra kraft ifrån dig, utan tänk lite mer på dig själv.
Även om man kan tycka att man tänker mycket på sig själv, så kan det handla om på vilket sätt man gör det. Vänd det negativa till det positva.
Tusen tack
Det värmde gott, det är precis det jag behövde höra, tack 
www.mediumjina.se
Vassegod 
Tack!
Förstår inte vad som syftas på med "Att du behöver vara mer positiv till vad du har och inte vad andra har"?
*viftar ivrigt med handen* jag vill jättegärna få ett budskap…..
Tack så mycket. 
hej
Att man inte ska tänka på vad man inte har, utan lägga fokusen på det som finns framför.
Jag vill gärna få ett budskap. :)
- Therese