Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1238 ggr
astis
0

Ängel

Hejsan

Hur vet man vilken skyddsängel man har vad den heter

Soffe
0

Hej! Det finns Meditation cd:s som heter Änglameditation, då kan du få kontakt med din skyddsängel eller någon annan ängel som finns med dig eller så kan du kontakta ett medium som kan få kontakt också.

Elisabeth-J
0

I kategorin kurser finns en distanskurs om hur man kan göra för att få kontakt med din guide/skyddsängel.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Manni
0

För några år sedan fick jag tipset att helt enkelt fråga! Så varje kväll innan jag somnade bad jag att få veta namnet på min guide. Och helt plötsligt någon vecka senare när jag låg och slappade framför teven, i det där tillståndet mellan vakenhet och sömn, så såg jag en pergamentrulle framför mig med namnet Shanais. Ett namn som jag aldrig har hört tidigare, men det var så tydligt, så jag är säker på att det är hennes namn.

Så prova fråga så kanske du får svar. Glad

Tuva-Lena
0

Vilket vackert namn på en skyddsängel, Manni! Låter "änglalikt" också..

Jag funderar över skyddsänglar och guider: Hur vet jag att dom finns till hands när jag behöver goda råd, stöd eller hjälp av nåt slag? Och var har dom varit de gånger jag gjort dumheter eller gått på blåsningar? Samtidigt är det ju sånt man får erfarenhet och kunskap av. Det går inte riktigt ihop. Fundersam Kanske tillåter dom en att göra vissa dumheter till en viss gräns, eller..? Skulle kännas tryggt att veta att det finns någon vid sidan som "assisterar" när det blåser snålt här i livet. Känns alltid jobbigt att vara ensam, men jag skall testa att fråga jag också. Oskyldig

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elisabeth-J
0

#4 Guiderna finns alltid med oss och vissa saker måste vi göra och gå igenom på fel sätt för att lära oss för mer insikt och kunskap. Man säger ofta att man har gjort ett misstag och vill ha det ogjort men var tacksam istället, det är kunskap och lärdom!
Man får goda råd, stöd och hjälp av guiderna. Du kan meditera och ta kontakt med dina guider där du kan få vägledning och stöd av dem.

Elisabeth 

Manni
0

Jag säger som Elisabeth, att vi måste göra misstag för att lära oss. Jag har gjort många dumma saker som jag i efterhand förstått att jag vuxit av. Just nu är jag i en ganska jobbig del av livet där jag överväger separation från min sambo. Jag har frågat mina guider om jag ska göra det eller inte, men det är bara tyst. Såklart vill jag ju få ett tydligt nej eller ja, men jag tolkar tystnaden som att det är mitt eget beslut som ska räknas, och vad jag än beslutar så gör jag det som är rätt.

I andra situationer, t.ex. när vi har haft akut pengabrist har jag bett om hjälp och att jag ska vinna på lotto. Det har jag ju inte gjort Flört, men däremot har hjälpen kommit på annat sätt. Vi har oväntat fått de saker vi behöver, utan att ha talat om det för någon. Håller man ögonen öppna så märker man att hjälpen finns, kanske inte just på det sätt man bett om, men den kommer i någon form.

Magi-cat
0

Måste fråga: var finns kurserna?

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Elisabeth-J
0

#7 I kategorin kurser/Distanskurser

Elisabeth