Vad kan detta vara?
För snart 4 månader sedan dog min pappa. Och sedan dess har jag börjat fånga konstiga saker på bilder.
Vid två tillfällen har det hänt. Första dagen vi kom hem med vår nya husvagn. Pappa skulle varit den första jag ringt till om det. Och jag tänkte på honom när jag satt där. Fotade tre likadana bilder med min mobilkamera. Och på två av bilderna fångade jag konstiga ljus. Som jag aldrig aldrig någonsin fångat med min kamera. Vi har tittat och tittat men det stämmer inte överrens med dörrens position eller taket heller. Vi kan inte förklara det.
Nu två veckor senare hände samma sak. När vi var hemma hos min bror så skulle jag fota min dotter och hans dotter. Samma ljusfenomen uppträder. Funderade direkt att det kom från tv:n ovanför. Och fotade 20 likadana kort till.Men ljuset kom inte tillbaka någe mer.
Finns det en naturlig förklaring? Har någon sett något liknande förut?
Skulle vara så tacksam för svar.
Those who don't believe in magic will never find it 
Kanske din pappa som hälsar på!
Puffar för fler svar…. vore sååå tacksam
Those who don't believe in magic will never find it 
Hej imke!
Beklagar din pappa.. känslan är förståss alltid ens egen upplevelse men kan förstå tomheten efteråt, hände mig själv för 19 år sen.
Samtidigt roligt för dig du håller modet uppe, låter positivt där med husvagnen, fortsätt på den vägen så blir allting lättare efterhand.
Viktigare än vad man kan tro.
Det är klart där finns en chans med fenomenet på bilderna.
Gäller inte ge upp hoppet