Själsfrände?
Hej, i september 2008 så började jag på ett jobb och åkte då med en kille för att lära mig. Första gången jag såg honom så kände jag direkt att han var något speciellt och vi har haft kontakt till och från sen dess. Eftersom jag oftast jobbar som vikarie för honom på somrarna så har jag åkt med honom nästan varje sommar och senast var innan midsommar och vi har haft kontakt och träffats privat en hel del sen dess.
Vet nu att det är så att jag har känslor för honom och det känns som att jag äntligen har kommit hem när jag träffar honom, allt känns helt naturligt. Vi gjorde ett försök till att vara tillsammans men för ett par dagar sen så berättade han att det är något som inte känns rätt för honom just nu och då kändes det som att en del av mig dog men vi kan fortfarande inte släppa varandra utan har kontakt dagligen.
Känns som att jag kan vara mig själv med honom oavsett vad det gäller och vi kan prata om verkligen allting. När jag är med honom så är det precis som att både min kropp och själ verkligen kan slappna av och bara njuta, känner mig fri och lycklig i hans närvaro.
Vi är väldigt lika varandra i tankar och beteende nästan så att det är skrämmande, är detta Tecken på att vi är själsfränder eller någonting liknande?
Hej Mollan89,
Vad roligt att du träffat en kille som känns så rätt. Att ni båda trivs med varandra 
Själsfrände? Tjaa, men det kan också vara så att ni helt enkelt trivs med varandra. Och det är inte illa det heller. Det är inte alltid man hittar en vän/parner som har allt det där man behöver.
Njut av er vänskap och låt saker bli som det blir. Är tanken den att det ska vara ni, så blir det så utan att man själv behöver kämpa för det.
Sajtvärd på Övernaturligt