Drutten!
Drutten åker till Venedig på måndag. Kommer sakna henne MASSOR!
Hur tomt kommer inte de bli här på Ö N!
Hur som helat ville jag bara önska Drutten en jätte trevlig resa.
Är avis som tusan *skojar*

men lilla pendlan..tack för ditt inlägg här..jag kommer ju tillbax tror inte ni blir av med mig så lätt,..nej nej..denna sajt som elisabeth har skapat..är ju en del av mitt liv här ju..så jag kommer snart igen..kram på er

Jag håller med dig Pendlan =) Vad vore ÖN utan vår lilla Drutt?
Önskar dig Drutten en underbar vistelse i Venedig!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

hej vänner..jag tackar er alla..kommer stt ta kort och sätta in här sen…hoppas du elisabeth oxå har det bra i björnriket..hoppas något kul kommer att hända dig oxå över sommaren jag hoppas er alla något kul…kram…o lilleva…ha en bra sommar galdra pendlan morsan1---ja er ALLA

#3 Spännande saker kommer det säkert att bli i sommar, hoppas ju på att få se mer björnar =) Sommaren kommer att vara lugn, kommer mest att vara hemma och koppla av, men ett par resor nedåt blir det för min syster fyller 40, mormor 90 och ett par andra möten och lite jobb däremellan. Sen avslutar jag med en avkopplande kryssning tror jag.
Elisabeth
Hoppas du fåt en trevlig resa!
tatty

Drutten,allas vår vän!!
Ha en underbar resa till Italien.Passa pannan då du passerar broarna i gondolen.
Ha så kul, men vi kommer å hälsar på dig med livbåten…nejuste…ett vikingaskepp blev det tillslut jue 
Kramar Caroline

önskar dig en underbar resa, är det semster du ska på?

oj villken myssig morgon med alla dessa inlägg…
elisabeth..oj vad kalas du ska på…och hoppas du får se mer björnar…
lilleva ja då panna kommer jag vara rädd om..lägger min ner i gondolen
tatty…tack resan blir bara en slapp och skön
caroline92…ni får väl ta vikingaskeppet så ni får rum alla..
think..bara en tredagars resa blir det…semestern tar jag i sep då blir det thailand 15 dagar..
p.s..elisabeth..björnen kanske lägger något i posten och lika så nasse lägger väl något i lillevas post…kram…hoppas då det sprider lite glädje…kram

småler…detta fenomen har jag ofta sett…just nu över mitt inlägg står det BILLIGT TILL VENEDIG…har sett ofta på sajten..det vi pratar om eller skriver här om..så dyker ofta samtalen upp i detta lila området…är det en slump eller…har ni oxå reflektera över detta….här har det regnat lite nu på morgonen..luften blev helr underbar..nu kan man andas igen..nu ska jag koka några ägg..sen blir den en god äggmacka o the..dagen blir väl att packa i resväskan..ta det issi..men var rädd om er så hörs vi…kram

#9 Du är en liten luring du =)
Tack så jättemycket för den fina presenten, den är så otroligt fin! Blev väldigt fundersam när jag öppnade brevlådan och det ligger ett inslaget paket där! Men ingen avsändare eller något annat som avslöjade vem det var ifrån, jag lovar att energiknölarna har jobbat sen dess! =)
Tack Drutten! Jag tittar på den varje morgon och den ger verkligen glädje och harmoni!
Elisabeth

En svan hamnade hos mej,som nu står på bästa synliga plats i mitt hem,kommer att kika på den varje dag jag går till jobbet,eller om jag känner mej ledsen,den kommer att ge mycken värme och glädje.Tack än en gång, Drutten!!Kram Ewa

ja du lilleva…du får kalla det var du vill..duva eller svan….hoppas den nu ger lite glädje till er..fy här blåser det orkan ute…star kastvind..var tvungen att slita tag i balkondörren..så den inte skulle blåsa sönder…kram
trevlig resa!!

Hej lilla Drutttroll!
Önskar dig en underbar resa. Hoppas ni får kanonväder och att ni får dricka och äta gott.
Kram Åsa
Jag med!! Ja, önskar att du får det underbart!! Ta vara på tiden men ta det ändå lugnt..*s* Kram

hej mina vänner….jaha då var det italien i dag då..så ni får ha det så bra här på sajten några dagar…undrar hur galdra hade det oxå..här har luften rensas ur under natten..mycket regn och åska har det varit i natt..skönt men frisk luft…nu sköter ni er här på sajten…hi hi..kram

I Lördags 14.45 anlände jag till Katrineholm,bara så du vet drutten.Jag sände i alla fall en tanke till dig……….
och nu sitter du väl i gondolen och sjunger-då får du en tanke till.kram på dig…………
Heja Drutten! Hoppas du får det skönt! :)