Vad gör han nu?
Jag är så rädd att det hänt min pojkvän något. :( I förmiddags, efter att han och jag tjafsat lite på msn (jag bor 100 mil ifrån honom just nu!), så skrev han att han kunde dö om han var utan mig. Sen tror jag att vi var sams. Sen sa han att han skulle gå och vila lite.
Jag är livrädd att det hänt honom någonting! Han svarar inte :(
Kan någon känna på om det har hänt honom någonting eller något sådant?
Han är en tänkande person.
Behövde tid för sig själv just nu. Därför svarar han inte. Han är mycket fäst vid dig.
Var inte orolig. Inget har hänt honom
nej gumman han vilar …jag tror att han tittar på tv eller kollar nåt på internet så oroa dig inte
Jag är bara så orolig :( Kommer inte få någon blund i natt och är så orolig att han aldrig kommer höra av sig. :'(
Jag förstår raring, jag hoppas allt löser sig och det kommer det att göra.Styrkekram till dig!! du får säga till honom att sluta skrämma dig på det viset, inte snällt alls :(
För han kommer aldrig gå så långt och skada sig själv han älskar dig för mkt, och själva tanken att du sen ska vara ensam utan honom i livet det tror jag inte att han klarar av. Han vill bara att du ska älska honom mer och meeeer…vila gumman och försök ringa honom imorgon bitti och prataaa ut ordentligt, säg till honom att inte säga sådär till dig, det är inte bra varken för dig eller för honom, var istället godhjärtade och älska varandra oändligt och hota inte med varanns liv, för ni har heeela livet framför er, tänk på den pillriga känslan i magen och hur härlig den är när ni ses
och så ska det vara, ett tryggt förhållande
maaasssaaa kramar
Om ni inte har träffats och han skriver sådant blir jag ärligt orolig för dig att du har träffat en snurrig kille. Absolut kanske du skall låta han vara mer om du inte är säker på Vem det är
lycka till
Han svarade :D TACK SNÄLLA NI! <3
:) vad sa han till dig?
Han hade somnat! Jag skrev att han inte fick skrämma mig så, och han sa att han aldrig skulle göra det mer, att det inte var meningen. Att han aldrig skulle lämna mig.
Nu är det bara så att mina pengar har tagit slut på min mobil. :( Lär inte få råd förens vid jul igen. Någon som kan meddela via tankar eller någonting till honom, att jag inte har pengar på min mobil?
#8 Det känns som att du snart kommer att prata med honom igen
#9: Huff! Det stämde. Har precis fått fylla på mobilen genom en kompis. Men han svarar inte. Men han sover nog :) FIck sms bara 6 min innan jag fyllde på mobilen. :D