Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 881 ggr
EwaKristina
0

Andarnas Kryss!

På söndag avgår färjan med Medium,Utställare och deltagare på Andarnas Kryss.Hoppas ni alla får en trevlig resa,med många underbara upplevelser.

galdra
0

Det tror jag de.Ska leka reporter från övernaturligtsajten.ni ska få veta allt-tom om syrran blev aspackad….nej jag skojar-vi drick int…….Kramar/galdra

Elisabeth-J
0

#1 galdra, du är ju redan anställd av mig som reporter så jag vill ha en lång och trevlig artikel till övernaturligt av dig! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Opal
0

Galdra har du kommit hem?? Är nyfiken på hur det var på resan.

zeretki
0

Ja, jag vill också veta!

galdra
0

Hej alla.

Ja nu är jag hemma med mycket visdom i bagaget.En fantastiskt inspirerande resa med sol ,vackra vyer,doft av hav.Massor med trevliga människor och helt otroliga medium.Man hann så klart inte gå på alla evengemang men vi plockade ut det bästa för oss.Jag känner mig så fylld med ny energi-kanske tack vare att vi fick ny energi från andevärden via ett transmedium som heter Maggie Nath.Den upplevelsen var det absolut bästa.Maggie en glad och positiv,ung tjej med indiskt utseende,som lånar ut sin kropp för att andarna ska kunna inta den och ge oss deras budskap.Mina två reskamrater lyckades också få varsin privatsittning,och var så nöjda.Jag köpte schakraljus och aloe vera,också godis förstås.Vi tisslade lite när vi fick syn på Malin Berghagen,en pytteliten tjej som jag tror blivit ännu mindre sista tiden och vi glodde på alla medium.Speciellt på männen som verkar tro att dom äger världen..Så klart var publiken mest kvinnor men det fanns faktiskt några män i olika åldrar som vågat sig dit.En resa att rekommendera,det var så givande …Jag åker nästa år igen,värt varenda krona,helt otroligt god mat och dryck.

Marwe
0

Härligt att höra att det var en upplevelse! Är såå sugen på att hänga med någon gång!! Kram Marwe

Opal
0

Härligt att du fick ny energi på resan och att resan gick bra.