en orb
Jag känner av kvinnlig närvaro, men eftersom jag inte har kopplat upp helt då jag fortfarande är kvar på mitt jobb så kan jag inte säga så mycket.
Hon är mycket vänlig. Får lite moderkänsla med henne, den sortens kärlek sänder hon ut, som man sänder ut till sitt barn.
Hon är ljushårig.
Hoppas någon annan kan känna in bilden mer! :)
oj det var ett intressant svar! tack!
kram

Hej
du har fått besök av helt vanlig damm.
Damm som reflekteras av blixten visas på detta sätt även fukt partiklar i luften visas på detta sätt men då blir det färger i orben i stället.
Ande Orber på foto är väldigt ovanliga och ser helt annorlunda ut.
Dom här damm orberna är jätte lätta att tillverka själv.
Jag visade detta i en tråd förra året och du kan få länken till denna tråd och
titta själv på bilder där jag tillverkat dessa Orber själv genom att skaka på
en kudde för att få Dammet att virvla omkring.
Lasse
jaha okej
men då tar vi bort orben/dammet och kanske det är någon som kan känna vad det är som flyger emellan väggarna då ,känner alltid att det är något som smyger förbi min vita lampa på golvet och över till andra sidan ut i varddagsrummert :-)
Känslorna som ovan personer fångat upp kan säkert stämma ändå - oavsett om det är en "äkta" ord på bild, eller inte.
/Fjäril
Sajtvärd på Övernaturligt

Visst kan det vara så även om inte anden fastnar på ett fotografi så finns ju ändå närvaron där.
Andefotografering är ett avancerat mediumskap och tar många år att träna upp. Tar oftast flera år att uyveckla i en medial cirkel inriktad för andefotografering och då har man denna cirkel regelbundet varje vecka.
Men det kan ta flera år innan man får ngt resultat men ett otroligt intresant mediumskap.
Som ingen vad jag vet sysslar med i dag.
Lasse
Hur menar du Lasse? Att man måste vara ett avancerat medium för att läsa av bilder/ta emot känslor från fotografier?

Nej inte för att läsa av ett foto,
Men för att få fotografier där anden visar sig på fotot beror helt och hållet på mediumet som står bakom kameran.
Detta är ett speciellt mediumskap och i början av 1900 talet så satte man sig i mediala cirklar och tränade tillsammans med Andevärlden för att dom skulle visa sig på fotografierna.
Så ett samarbete mellan medium och andevärlden som tar tid att träna upp.
Finns fantastiska bilder från dessa medium och det är inga problem att identifiera anden för anden visar sitt ansikte på fotot så lite mer en ett halvgenomskinligt klot.
Idag finns det ingen mening med detta för med dagen teknik är det så lätt att tillverka dessa bilder digitalt.
Så idag blir det ju bara ett bevis för fotografen själv inte för andra.
Lasse
Tack för din förklaring!
Så kan det säkert vara, men att känna av en energi, vad som kan ha skett osv kan nog "många" göra. Däremot så är det bra om någon sitter på den rätta informationen för att få saker bekräftat. Men det blir lite OT nu.

Ja läsa av foto teckningar o energie det kan precis alla mäniskor göra.
Men ju mer man tränar på det ju lättare går det och ju mer får man till sig.
Just att läsa av fotografier är riktigt bra att öva på när personen som taglit fotot kan historien bakom fotot och kan ge feedback på att det stämmer.
efter ett tag kan man göra det ännu mer avancerat genom att lägga fotot i ett slutet kuvert och läsa av det utan att man ser foto.
Lasse
Känner någonting vid lampan ja.. Som du ser är det ju ljust ovanför lampan också. Vet inte om det kan vara att du har en annorlunda belysning i den, men det är något där… Kan även känna något vid fönstret!
TS - Brukar någon hålla på med din tv? Känner någon som gillar elektronik, eller att titta på tv.
Älskamig: jaa ser ibland att de flyger förbi små skuggor vid lappan och över rummet.
feliciahanssen: Den tv skrämde livet ur mig en natt, vaknade av att det kom en surrande högt ljud från tv sen började en liten lampa blinka nere i hörnet på tv, den lampan blinkar alltid när man sätter på den på kontrollen och kontrollen låg på golvet så jag hade absolut inte rört den, så ja det var nog någon som gillade och pilla på tv:n