Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 2026 ggr
[Älskamig]
0

Älvor

Jag vet inte om det är här jag ska lägga in det, men jag gör det och prövar.. :} 

Är det någon mer än jag som tror på älvor?

Fjäril
0

Hej, Jag tror på älvor, helt klart :) Älvor och andra vackra väsen.

Sajtvärd på Övernaturligt

ALPHIRA
0

Hej Älskamig igen! Här sitter man igen som fastklistrad… Jag tror på många olika naturväsen. Hör och häpna, jag har sett en jätte! Det är något jag har bara berättat för en människa och ska inte berätta om det nu heller. -är rädd att jag förlorar min trovärdighet totalt. Jag har också hört och förnimmat tomtar men dom sa att jag får inte titta på dom, bara lyssna, åtminstone den gången. Dom var runt mitt hus och "inspektrerare huset. Dom pratade om mitt boende där men jag hörde inte riktigt vad dom sa. Men dom var ute efter att hitta en lösning på någonting som hade med mitt hus och mitt boende att göra. Det var länge sen, bor inte kvar där idag. Nu fattar jag inte varför det blir så himla stora bokstäver här…jag får inte bort dom. Fortsätter imorgon och berättar gärna om en liten "trollväsen" som kom till mig. God natt.

[Älskamig]
0

#2: Åh, spännande med en jätte! :o Jag har inte varit med om någonting, min morfar körde bara alltid på att säga "Hej, nu är jag här igen" var gång han gick in i sitt gamla barndomshem som var ett litet torp långt inne i småländska skogarna. Låg ödsligt, och på något sätt fick jag den känslan av att de fanns där. Någon stans! Små folket.

ALPHIRA
0

Jå, det är ingen "trollväsen" som jag sa utan en vacker, klok och kärleksfull varelse, naturväsen av något slag. Insektsliknande, fast inte.

MirelaK85
0

Jag tror på älvor, fast inte sånna som finns med i tecknade filmer…dom här ser ut precis som människor…min mormor berättade hur hon såg en älva flyga upp i ett träd med en bebis i famnen…hon var då själv ett barn, men hennes mamma och storebror såg det också…

ALPHIRA
0

Nämen…jag måste gå och lägga mig…jobbar tidigt imorgon bitti. Ville bara säga att dom små var säkert i och kring din morfars stuga. Dom finns ju överallt, många olika slags väsen. Du har ju känslan. Adjö.Glad

[Älskamig]
0

#6: Vore spännande att få höra lite mer om dina upplevelser. :D