Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 6163 ggr
baralillajag
0

Bil..

Jag brukar inte drömma… men i natt så drömde jag!

såg hur min bil blev stulen av grannen.. (ingen person som jag vet finns i verklighetern) bilen fanns parkerad på en annan "grusväg"

sa till grannen att jag ville ha tillbaka min bil annars så skulle jag ringa polisen. tog upp min telefon och skulle just började ringa upptäckte då att han hade tagit fram en stor videokamera. vände mig om och tog telefonen till örat hör då hans röst i luren.. mins inte vad han sa.. Vaknade sen!

Några tankar/förslag ang denna dröm?

pringles
1

Din granne i ditt tidigare liv tycker att du ska vara mer rädd om din bil. Överträd inte hastighetsgränserna heller!

Magi-cat
1

bil brukar stå för sättet att ta sig fram i tillvaron. Din "bil" är stulen, du bromsas i dina möjligheter att ta dig fram, avancera. Av dig själv antagligen, eftersom "grannen" troligen är en aspekt av dig själv.

Du förlitar dig på någon annan (polisen) men begränsas i dina möjligheter att göra dig hörd. Videokameran kan vara en osäkerhetskänsla.

Du brukar inte drömma säger du, men det gör du. Bestäm dig för att drömma och komma ihåg dina drömmar och skriv drömdagbok! Roligt och man lär sig mycket om sig själv, eftersom drömmarna har något att berätta i symbolform. Den bästa drömtolkaren är utan tvekan den som drömmer drömmen……

Läs med i Hjälp-tråden….

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

baralillajag
0

Tack för hjälpen..!!