Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1488 ggr
Glittervittra
0

Symbol

Igår satt jag i fåtöljen, gubben satt i soffan, och såg på Tv.
När jag tittar på gubben där han satt i soffan fick jag se ovanför hans huvud en mörkblå stjärn med guldkant runt om såg det ut som..
Någon som har en aning om vad detta kan betyda för något?

Kram
Glittervittra

Elisabeth-J
0

När min son skulle ta kontakt med sin guide första gången så kom först en lysande guldstjärna emot honom. Så det får mig att tänka på att det var en guides symbol som visades. Blått står för kommunikation och guld för höga andliga energier som ju våra guider är =)
Kanske en guide som vill kommunicera nu med din man?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Glittervittra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Elisabeth
Ja jag tänkte också först att det måste vara någon ledstjärna av något slag när jag såg den.
Ja nåt ville den ju, men min gubbe är helt novis inom detta. Frågade honom om han känt något speciellt när jag berättade vad jag sett, men han hade inte känt nåt alls.
Jag vet däremot att det brukar vara energier i vardagsrummet och just i hörnet där han satt..jag har både känt och tyckt mig skymta något men så fort jag då vänt mig dit så är det borta.
Tog ett foto för inte så längesen fast i andra änden av vardagsrummet..och på fotot visades det nåt lustigt..Det är inte en orb utan en avlång sak som ser ut att svischa förbi med väldans fart kan man säga..skickar med ett foto så får du se…Vad tror du att det kan vara för nåt? Kanske det är nån slags port i vardagsrummet där det går igenom olika andar för att sen försvinna?

Kram
Glittervittra

Elisabeth-J
0

#2 Det är svårt att veta vad det kan vara på bilden. Av din berättelse så verkar ni ju ha en del aktivitet i rummet =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Glittervittra
0

Oh…jaaaaaa..huga..du anar inte Skrattande Har funderat mycket på detta och tänkt som så att det kan vara från våra sinnen vi släpper iväg mycket och som vi på nåt sätt manifisterar så vi upplever det..fast vi är omedvetna om det?
Jag skulle kunna många lustiga saker som skett (speciellt sen jag flyttade ihop med min man)..fysiska fenomen som väl närvaro av något..men ändå fattar jag nada om vad det vill säga..inte lätt att skilja ut vad som är vad liksom..
Hur ser du och ni andra om dessa tankegångar..är jag ute o cyklar tro?

Kramisar
Glittervittra

ALPHIRA
0

Hej Glittervittra! Jag kan inte hjälpa dig men täkte bara berätta om en liknande händelse. Jag var en gång på en seans där två medier samtidig säger att dom ser en stjärna ovanför mitt huvud. Dom säger att det är Davids stjärna. Men jag blir inte klokare av det och vet fortfarande inte vad det betyder. Ni som vet mera, vet ni vad det kan betyda?