Är nog lite synsk..
Flera i släkten är lite synska av sig och jag har "turen" som är likadan.
Natten innan min hund blev avlivad drömde jag om att mina råttor var döda och jag hittade gamla skadade i ett föråd som jag plockade fram, dagen efter berättar syrran att hunden måste avlivas pga en händelse.
Natten efter drömde jag att 14 valpar var födda hos en uppfödare, nästa dag ringde hon och berättade att 6st var födda.
Igår drömde jag att resten av valparna var födda (två dräktiga tikar), går in på facebook och ser att dem är 9st som fött samma dag. (15 istället för 14) Nojjig att en kommer dö ..
Och inatt drömde jag att uppfödaren läste mitt mail att jag avvaktar ang. foderavtal och antar att hon såg mailet idag eller igår, vågar inte fråga haha!
Kan inte låta bli att tänka att min hund kommer återföddas som en av de valparna, och nu när jag inte ska ha en valp därifrån så kanske en dör?
Vill någon läsa av mig eller berätta om ni känner något? :)
(Valde att inte bli fodervärd eftersom uppfödaren var osäker på mig och då blev jag osäker på henne, vi har inte bra personkemi helt enkelt så de skulle nog bli jobbigt att vara fodervärd :))
+ En till grej. Ang. "Själen går ut kroppen" upplevelse, hände mig jätteofta i ett hus jag bodde när jag var yngre. Jag fastnade, något svart kommer emot mig och "passar på" att skada mig. Den attackerar mig och gör skitont och jag kan inte göra något, får panik men sen "klickar" det till och jag är som vanligt och de svarta är borta.
De här svarta har följt och stannat i ett annat hus vi flyttade till med familjen, jag kände en gång något skitfarligt och hotfullt komma in i mitt rum och titta ner och dömande på mig. Jag gömde mig under täcket i flera minuter, sen försvann känslan och jag slappnade av. Men sen kom den tillbaka, kände av den, den ville skada mig om jag rörde på mig typ så då låg jag bara där i panik och tittade men såg inget. Vad vill den?