Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 724 ggr
rosegarden
0

nån som behöver hjälp?

Har en kvinna från andra sidan som kommit till mig flera dagar i rad. Hon försöker förtvivlat visa mig att hon inte är hittad än? Hon upprepar Örebro och Östersjön och visar hur hon ligger nära en badstrand där barn leker? Hon visar hur hon ser ut.. Blond i 35 års åldern. Men mer än så får jag inte fram.. Bara samma information om o om igen. Har försökt googla lite men hittar inget exakt? Vet inte hur jag ska kunna hjälpa hon ? Nån som varit med om samma och hur har ni gjort för o hjälpa?

11totem
0

Jag har tyvärr inte varit med om något sånt här…

Men du kanske ska ta kontakt med polisen och fråga om det har varit en kvinna(förklara kvinnan)

Som försvunnit?

Försök att få fram mer information om kvinnan också. Vilket årtal hon försvann, familj osv…

Jag vet inte???

Fjäril
0

Hej, Det här är inte i närheten, men åt det hållet: http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4ff185fed4ebea2083017f7c-var-finns-sandra?discussions-4 När jag får sådana budskap så brukar jag be om att bli vägledd via "vardagliga" saker. "Visa mig mer via böcker, finns det någon film som kan säga mig mer" och så vidare.

Sajtvärd på Övernaturligt

rosegarden
0

Åh va tragiskt:( jag hoppades av hela mitt hjärta att det var hon men när jag såg kortet stämde det inte alls:( Tack för tipset! Ska försöka få fram mer så! Hoppas verkligen det kan komma lite information om stackars Sandra med

11totem
0

jag vet inte om det är så bra att kontakta polisen föresten, de kanske kommer mistänka dig?

Sorry, jag vet inte alls. :(