Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1243 ggr
Krissegy
0

Var de min tvilling??

Hej

Jag och min tvilling är Mega tajta och gör allt tillsammans. Vi är hos vårnan farmor och sover alltså i samma rum då. Men saken är den att hon åkte på läger i en vecka igår och då är jag själv. Igår kväll när jag skulle sova sakna jag henne jätte mycket och kännde mig lixom tom.

Men grejen va den att hon hade messat god natt o så, men kunde inte sluta tänka på henne jag kände mig ensam..då efter en stund när jag kolla lite på teve kändes det som ett kallt tecke la sig över mina ben. De vart lixom kallt. Först blev jag lite rädd och tänkte lixom "nej lägg av försvin typ" men det blev bara kallare och kallare.. sen efter en stund hörde jag några steg bakom mig och blev Mega rädd.

Sen när jag skulle sova och vände mig mot väggen och blunda kändes det som någon iaktog mig.

Så min fråga är kan de ha varit så att de var min tvilling som typ kom till mig på något knasigt vis eller var det ett spöke som söker uppmärksamhet från mig. (jag har ganska nyligen öppnat mitt sinne för att kunna ha kontakt me min guide)

Tack

What we think, We become

Krissegy
0

ingen?

What we think, We become

Amandla
0

Tålamod är rätt bra att ha om man vill ha svar, det har bara hunnit gå en halvtimme sen du skrev ditt första inlägg. Det är semestertider dessutom. Ge folk en chans att hinna läsa!