Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tävlingarlekar
Läst 643 ggr
loreena
0

klåfingrig baby

Hej. Jag har en liten klåfingrig flicka på 15 månader som spelar mig ett spratt ibland. Nu undrar jag om ni kan se vart hon gömt mina grejer..

Saknar en stor vit salvtub med salva som jag brukar använda på mina torra händer. (extra treatment står det med märket Dermosil)

Sen har jag bara kvar skaftet till min slickepott. (själva slickepott-delen som saknas är blå)

Sen är även ett lock borta till en av mina matlådor som man kan värma mat i mikron i. (vitt lock)

Det är inga jätteviktiga saker och ingen katastrof om jag inte hittar dom, men här får ni möjlighet att öva er lite.. Har rett ur min samling med skivor och hittade lite smått och gott och jag skickar en skiva med avslappningsmusik till den som hjälper mig att hitta någon av dessa saker. (om ni vill ha)

Ha en bra dag! Hörde att sommaren skulle komma nu i helgen. Idag blåser det kall nordanvind här, men jag hoppas det blir bättre!

Fdtr
0

Har du haft salvan i soffan så den kan ha åkt ner mellan/bakom dynor eller kuddar? 

Jag får också för mig att något ligger bakom eller emellan några blomkrukor, det kanske kan vara slickepottdelen?

Locket känner jag ingenting för, kan det ha blivit kvar någon annanstans än hemma?

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

drutten53
0

hej har du kollat under badkaret..där har ju allt ju sin förmåga att hamna…slikepotts delen ligger nog i kökslådan längst in..eller i nästa låda eller bakon alla låder längst ner..så det är bara att dra ut alla låder o titta…locket..ja vad ska man säga..hos mig ligger dom ibland mellan större burkar eller ha fastnat på tvärren i skåpet bland dom andra..eller i leklådan mina barnbarn har..hi hi

loreena
0

hmm.. måste gå och kolla, tack för tipsen. Det brukar faktiskt hamna grejer i soffan ibland. Något badkar har jag tyvärr inteGlad

Nemii
0

du skulle inte lite snabbt kunna rita upp en planlösning på paint så man får en uppfattning av ungefär hur det ser ut och kanske i alla fall kan komma fram till vilket rum den ligger i? :)
I så fall kanske jag kan hjälpa till, för jag kan inte känna något "bara sådär". Måste ta hjälp av pendeln :P

Fdtr
0

Jag har ingen aning om jag är bra på det här eller inte men enda sättet att få reda på det är ju att testa. I så fall kanske man kan öva upp det mer och vara till nytta för andra.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Tiia
0

någonstans i badrummet fick jag till mig…har du kollat där?

eller bland  skorna

loreena
0

Har tyvärr inget ritprogram installerat just nu.. tyvärr. Tack för ert engagemang. Har varit och grävt i alla mellanrum på sofforna men inte hittat någonting. Nu slog det mig om den kan ligga i sängen.. mellan madrasserna där.. om det var det som Fdtr såg? Måste kolla i morgon. Måste även granska badrummet ordentligt.

drutten53
0

småler..ett bra sätt oxå är nu att du slutar leta efter dom sakerna…leta efter något annat iställe  så brukar dom gamla saker då dyka upp….vet själv hur jag ibland har letat o letat..men efter några dagar så letar jag efter något annat..då kommer dom första jag leta efter fram..hi hi

miramis2
0

Hahahahaha Drutten 53 , de va de klokaste o roligaste jag hört på läänge, åh va sant det är, man börjar bakifrån så att säga.

drutten53
0

skratta du…har fabians letat dag som natt.efter saker…men sen letar jag efter något annat..då hittar jag som första sakerna jag leta efter…Skrattande  och det lustigast då när jag hittar dom då..då är jag inte i behov av dom…hi hi

Tiia
0

loreena…….har du hittat salvan?

loreena
0

Nej. Jag har inte hittat något av sakerna ännu.. Det är nog lite som Drutten säger. När man slutar söka eller man köper en ny grej brukar den bortappade komma fram.

De här sakerna fortsätter att vara ett mysterium.. Har lagt in en annan tråd angående en gulvit rutig  barnjacka som jag förgäves sökt åt min lilla flicka, men inte ens den har jag hittat. Och det senaste är nu en kjol som jag handlat åt mig själv på postorder från H&M som jag inte ens använt ännu och som jag sparat till passande tillfälle. Men när det passande tillfället kom var kjolen borta. Man får undra om det är nån som spelar mig ett spratt?? Börjar bli ganska trött på att stå på huvudet i alla lådor..

Ha det så bra! Nu skall jag gå ut med mina barn i poolen!

loreena
0

Hej!

Nu är ett mysterium löst! Tack till dig Drutten!!! Jag kollade igenom lådorna i köket ytterligare en gång och där låg slickepottsdelen!! Längst in, precis som du sade. Om du är intresserad av en skiva med lite skön avslappnade musik så får du en på posten. Skicka din adress på mitt Pm i så fall. Ha det så bra. Nu skall jag gå och använda min slickepottCool

drutten53
0

hej vännen..din kjol..tror jag att du har hängt in på en galje  sen har du något över den..som döljer kjolen…barnjackan  är nog hos dagis eller du har glömt den…annars ligger det in en påse som du har lagt undran för att ge bort lite kläder..du kan redan ha givit bort den….nu vet jag inte om du har locken i en låda i köket…men dra ut hela lådan tills du har lådan på golvet..titta bakom längst in..salvan…titta bakom elementen..där har barn en förmåga att stoppa allt…tex nappar  hi hi…kram…hatthyllan är oxå ett bra ställe för vuxna att stoppa upp saker..hi hi

loreena
0

Jo, jag har själv misstänkt att den kan hänga under nåt annat och har gått igenom alla mina klädförvaringar. Men icke sa nicke.. Kankse dags att ge upp, men det stör mig liksom fast det inte är nåt värdefullt. Så fast man bestämt sig för att sluta leta så är man där och gräver igen på samma ställe som man varit på 100 gånger redan.. Ps Drutten Skickade skivan i torsdags så den borde dyka upp hos dig snart.

drutten53
0

okiey då har jag en present att invänta efter min italienresa så börjar i morgon..men kommer hem igen på onsdag sena kväll..en tredagarstripp bara…   KOJEN.har du inte vikt ihop den och lagt den bland tröjor blusar…själv har jag letat efter en liten brun axelväska…men hitta den inte..då dret jag i allt leta.fick ta en annan lite vit axelväska…småler..var lättara att byta kläder en att leta som en galning…hi hi