drömde om ormbett
Hej,hade en dröm idag om att jag blev biten riktigt hårt två gånger av en orm, vaknar sedan upp och har exakt ont där den bet mig i två av mig fingrar nu har det endå gott 1 timma sen jag vakna och fingrarna är stela och gör ont när jag rör på dom , eftersom jag för nån vecka sen drömde om en korp som står för sorg så två dagar efter den drömmen kom sorgen som skulle drabba mig, så va kan ormbettet vilja säga? vet att jag tänkte igår på om jag ska lämna mitt nuvarande förhållande och sattsa på nåt nytt.kan det vara ett svar på frågan? MvH /amanduz
Hmmm…. Drömmarna kan jag inte svara på, men du… Den du är i förhållande med nu…är han god mot dig? Bra för dig? Det vet nog bara du själv. Om inte, lämna personen. Hur jobbigt det än är. Jag hängde kvar iett förhållande 10 år för länge, för jag trodde jag kunde hjälpa. Det höll på bli min död istället!
Kram på Dig Amanduzan!
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Ett tag för många år sedan drömde jag ofta om att jag blev ormbiten. Jag ser det som en symbol på att din andlighet växer. Ormen och dess symbol står enligt österländsk filosofi för uppvaknandet av Kundalini-kraften. Kundalini är en mycket stark kraft och den öppnar upp våra chakran så att mer ljus kommer in.
Se din ormdröm som något positivt!
Enkelt: Lämna om det passar och du mår bättre av det. För övrigt så blev jag nästan ormbiten igår utomhus. Jag menar, du kanske är lite synsk
Marr: tack jag får nog fundera lite till på mitt förhållande,stark av dig att lämna ett förhållande som va så länge! Kram på dig Marr!
Nandini:Oj jaha de hade jag ingen anning om! intressant då ska jag verkligen se det possetivt,är inte rädd för ormar tycker dom e vackra djur så det var ju ingen mar dröm :) fast har fortfarande rätt ont i fingrarna :S tycker det är lite skumt. kram på dig!
[_mobiltelefonj] : Ja men precis får känna efter vad jag känner :) hahah ojdå! vem vet, tur att den inte bet dig då!
Mötte en orm utomhus men de biter sällan om man inte attackerar först.
Tycker bara att det är lite skumt att jag fortfarande har ont och är stel i fingrarna nu har de ändå gått nästan ett helt dygn,
hmmmm
Tack amanduzan! Fast måste säga att starkare av mig hade varit att lämna mitt x tidigare. Inte bra att hänga sig kvar i något som inte är sunt, även om man "tror" sig hjälpa på något sätt. Det enda man hjälper till med är gynna något slags medmissbruk av dåligt beteende.
Idag har jag lärt mig detta, men det tar ju så mycket tid och höll mig borta från att orka göra bra saker för mig själv och alla andra som fanns imitt liv runt omkring. Ett jordliv är för kort för att hålla på och "trampa i fel spår".
Vitsen med att vara i tvåsamhet är ju att allting ska bli mycket bättre, att man hjälper och stöttar varandra. Det är kärlek! 
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*