händer på kroppen
hej jag har vaknat nu tre dagar i rad av att ja har små barn händer på kroppen ena morgonen ja vaknade hade ja som blå röda märken på ena bröstet ja trodde de var min sambo som hade varit där men inte. dagen efter när jag kom ut från duschen så hade ja en röd blå barnhand på ryggen de såg ut som ett blåmärke som att nån hade slagit mig o i morse när ja vaknade hade ja samma hand på bröstkorgen. har i en veckas tid hört att någon har gått i våra dörrar hemma trots att de bara e ja hemma har kollat runt i huset men finns ingen där inget fönster som kan ha blåst så dom kan ha öppnads inget finner inget svar på detta nån annan som har nån idé på vad de kan vara kan de vara andra? eller e de bara ja som inbillar mig?
Kan du känna någon närvaro? Om det är någon som vill något kanske de kommer till dig om du är tillräckligt öppen. Annars kan du själv söka kontakt om du är nyfiken och se om det ger resultat.
oh coolt men läskigt….vet du vem som bodde där innan? kan ju ha varit så att ett barns ande som haft det svårt (blivit misshandlat) försöker kontakta dig och visa dig vad som hände?
Så som jag känt av kvinnan som bodde här i mitt hem. Det var inte trevligt måste jag påpeka, jag kände hennes känslor och ett tag var jag lika deprimerad som henne. Hon var en vacker kvinna som jobbade som lärare, jag fick känslan av att hon var välklädd och en fin knut i håret hade hon alltid. Fick senare bekräftelse från andra grannar som kände henne då hon levde här. De berättade exakt det jag skrev, angående depressionen jo hon skymde alla fönstren med gamla tidningar, dagens nyheter…:S…gick ut bara när hon var tvungen och hemma hade hon lagt ut tidningsartiklar på golvet och plast över handtag också. När jag flyttade hit så käände jag hennes närvaro och hon ville verkligen inte ha mig här eller någon annan..min man märkte inget och ville heller inte veta, däremot mina kusiner blev rädda varenda gång de sov över :D Hon brukade väcka mig ofta om nätterna liksom skrek i mitt öra GÅÅÅÅ UPPPP!!!! Stog vid min sängkant och glodde på mig…petade på mig….usch…Det var alltid kallt i ett av sovrummen, det rummet som jag kände av henne mest…till slut fick jag nog och tog över med att säga rakt ut;
DU SKRÄMMER MIG INTE, DET HÄR ÄR MITT HEM NU GE DIG IVÄG !!! DU KAN INTE VARA KVAR!!!
så nu har det gått mer än ett halvår sen jag kände av henne sist…
hej nej det är ingen som har bott här tidigare huset var nybygt när vi flyttade hit. nej känner inte av så mycket av personen mer än att de känns som att nån tittar på mig när ja sover o att de kommer som kalla vindar på ena sidan armen. idag så stängdes våran strömavbrytare av helt utan anledning och man behöver dra upp en sak för att starta den igen men när ja kom ner till nedervåningen så slogs den på igen o strömmen kom tillbaka. ja de kanske e nån som vill visa mig vad som har hänt tidigare. har förut känt den här känslan när ja bodde på ett annat ställe men då så var det någon som gick bakom mig men de var mer en vuxen person. alltså för mig gör de inget att dom e här men man blir lite nervös när dom börjar komma närmare.

Hej ja det kan ju vara ande världen som vill uppmärksamma dig på din närvaro.
Lyssnar man inte eller slår bort känslan av närvaron som en fantasi.
Så gör ju dom ju precis som oss mäniskor som försöker prata men inte får ngn kontakt så knackar vi personen på axlen eller tar i personen för att den ska uppmärksamma oss.
Så det samma gör ande världen försöker uppmärksamma oss rent fysiskt genom att ta på oss eller blinka med lampor eller flytta på saker.
Att du får märke på kroppen är ju ytterligare ett sätt för att du inte ska slå bort det som en fantasi.
Anden ser ju att du har öppnat upp och det är ju en signal till anden om att du är redo för kontakt.
Man öppnar upp automatiskt genom att intresera sig för ande världen räcker att man tänker på ande världen läser om ande världen så öppnar man upp.
Anden ser ju detta och försöker då komunicera med dig lyssnar du inte ja så visar den det på andra sätt.
Är man då extra känslig för det mediala så vill dom ju visa detta för dig.
Vill du inte ha denna kontakt med Anden så får du lära dig att stänga ner och det är väldigt lätt att göra det är bara att be sitt inre om att vara stängd och att man inte vill ha kontakten.
Men som sagt vad räcker med en tanke eller du läser elelr på annat sätt intreserar dig för ande världen så öppnar du upp igen och får stänga ner.
Många stänger ner och så bara genom tanken att man undrar om anden fortfarande är där så är man öppen igen.
Så träning och åter träning för att lära sig hantera sin medialitet och bara ha kontakt när man själv vill.
Så helt och hållet du själv som styr om du vill ha andekontakt eller inte inget man kan skylla ande världen för.
Jag misstänker att det finns ngt barn i din närhet som avlidit för är oftast våra egna nära och kära som försöker få kontakt. Men kan även vara en ande som har kopplingar till platsen du bor på.
Så anden behöver inte på ngt vis vara vilsen eller råkat ut för ngt otäckt för att kontakta dig. Den tar enbart kontakt med den som är öppen och visar att den är intreserad av andevärlden.
Man kan så ofta se detta på Det Okända där en i familjen kan uppleva anden men dom andra märker inget alls eftersom dom inte öppnat upp och är stängda.
Så stänger du ner kommer även du inte märka av anden.
Men skulle rekomendera dig att utveckla din medialitet och lära dig att hantera detta för då kan du bli ett utmärkt medium i framtiden.
Lasse
deta låter väldigt intressant! Kan vara en ande som vill få din uppmärksamhet eller vill säga dig något, tycker du ska sätta dig ner och slappna av och försöka känna det som rör sig runt dig, Kan förstå att det är obehagligt när dom kommer så nära och andar (som människor) ska absolut ha en gräns om hur nära dom får vara! nästa gång du känner att dom är för på tycker jag du ska säga elle tänka skarp att du säger ''Nu räcker det deta känns obehagligt för mig!''
hoppas allt löser sig!
tack för all information. ja jag är mycket intresserad av andra o onatuliga fenomen har i många år varit med om det här men inte att dom rör vid mig men men än så länge så gör de mig inget att dom e här bara dom e snälla:)
spännande! skulle du kunna lägga upp en bild? :)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Tog aldrig någon bild på det tyvärr