andlig kontakt???
Hej, sitter just nu i köket och både ser och känner saker, för 15 min satt jag och bad om att min mamma som har fått cancer ska klara av allt och bli frisk och bad om att jag vill få slut på mina deppreationer som kommer och går väldigt ofta.när jag ber så har jag sträkt ut min ena arm över bordet och känner kall luft liksom sväva ovanför handflatan, efter jag bad så såg jag några svarta skugor springa förbi väldigt snabbt men plötsligt kom nåt stort vitt vid min axel flygandes förbi.just nu ser jag bara som det rör sig i luften svårt och förklara men jag ser att det rör sig lite här och där.Kan det varit andar som hört min bön?som kanske vill säga att dom är här och att dom hör mig?känslan jag fick när det var kall luft över min hand va som nån höll min hand,kanske nån snäll ande som lyssnade på mina tankar?
det får vi hoppas :)
Medarbetare på Pokémon iFokus
Hej, Jag beklagar beskedet om din mamma! Vi får tänka allt gott! Jag tror säkert dina böner är hörda. Vi ska inte heala en person med cancer men alla fina tankar i världen om tillfrisknande går alldeles utmärkt, så fortsätt med det! Kram på dig!
Sajtvärd på Övernaturligt
TS: Du skall få ett svar. Jag vet inte om dina upplevelser. Brukar aldrig trycka ned vad folk upplever det är deras sådan och de flesta har olika verklighetsuppfattningar.
Hej Amaduzan!
Jag tror att det kan vara din skyddsängel som finns där. Alla människor har en skyddsängel. Men det kan också vara någon gammal släkting eller din guide, det kan också vara andra änglar.
Det skulle inte förvåna mig om du snart eller senare i livet kommer att kunna se ännu bättre.
Jag håller inte med Fjäril # 2 om att man inte ska heala en person som har cancer. Allt som är gott som vi tänker om en person är också healing! Varför skulle vi inte göra det? Fortsätt med det. Det är dessutom din mamma. De där uppe hör dina böner och de är med dig. Det finns en mening med allt även om det är svårt att se det ibland.
Hoppas allt går bra!
Man får inte säga att man ger healing till en person med cancer, det faller under kvacksalverilagen…
Aha! Jag förstår. Men det är ändå hennes mamma och jag undrar om den lagen råder då? Hon tar ju inte betalt precis..
Min mamma får redan healing behandlingar av en vän,men hon får healing medans hon blir behandlad på medicinskt sätt oxå, både mamma och jag fattar att healing inte kan ta bort en tumör men healingen kan ju hjälpa med tillfrisknandet efter hennes opration. tack för svaren alla fina människor 
#4, Du har fått ett bra svar av amandla - om vad som gäller enligt lag och healing. Sen hur man väljer att göra själv är en annan sak, ingen healing skadar och jag hade inte tvekat en sekund om det gällde min mamma heller. Men jag kan tyvärr inte sitta och uppmuntra det - enligt lag. Alla tankar till en annan person är healing.
# 8
Det var faktiskt du som nämnde ordet heala först (#2), amanduzan själv skriver att hon bad för sin mamma. Hon nämner aldrig ordet healing.
Men eftersom du är Sajtvärd måste du så klart ha ryggen fri.
Mina egna åsikter törs jag inte komma fram med, då kanske den här tråden blir låst precis som andra har blivit. 
Nej usch ursäkta men sådana ämnen skall man undvika.
#9 Nu förstår jag inte riktigt vad du skriver och om Ts undrar vad jag menar med healing och regler, så är Ts välkommen att fråga mig. Har du själv funderingar? Min rygg fri? Ska jag tipsa om saker som enligt jag är förbjudna, eller hur menar du? Sen är det upp till var och en hur man gör. Trådar blir låsta när vi anser att de bör bli det. Sajtvärd och Medarbetare som vi är.
# 11
Jag förstår inte vad du menar med ditt svar till mig. Har du verkligen läst alla kommentarer i tråden i rätt ordning?
#12, Och jag förstår inte dina inlägg till mig. Jag har aldrig sagt att Ts nämnt healing och i #4 nämner du healing själv (även om du påpekar vad jag skrev - som jag sedan förklarade i #8) Nog om det nu och åter till #0 eller allmänt om healing om man vill så.