Vad tror ni?
Halloj
Är gravid och det börjar närma sig nu och kom och tänka på att det kanske finns någon som vill försöka förutsäga när lill*n kommer, kön och vikt och längd.
Idag är det exakt 4 veckor kvar till bf, alltså är jag beräknad 25/6. Gissa på. =)
Ha en bra dag! // Pernilla
Vad roligt :) Grattis till er! Tjaa, jag tyckte en tvåa promt skulle vara med, så jag säger den 22/6 och en pojke :) 3,6 kg och 51 cm lång.
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack. Ja vad spännande, då får vi se sen. Får uppdatera efter förlossningen. ^^
28/6 var en spontan tanke som dök upp, känns också som en pojke. Längd och vikt vet jag inte. Hoppas allting kommer gå bra både under förlossningen och efteråt!

en liten kille den 8/6. Vikt och längd 3280 g 50 lång
En tjej föds den 21/6 hon väger 3460 och är 49 lång.
Lycka till med bäbisen vad det än blir, du kommer ha en ljuvlig tid framför dig med mycket gos och snos.
Hej jag kan inte gissa när din bebis kommer, ville bara berätta att jag har bf den 26/6 =) Så nu får vi kämpa på så gott vi kan, och hoppas att vi slipper gå över tiden
Ja en annan kompis har bf 29/6 så då är vi några som ska ha därikring. Grattis förresten. =) Lycka till kan jag bara säga. Snart är det över. och sen börjar den riktiga prövningen. ;)
En flicka den 15/6 tror jag
3350g och 48 cm lång !
Grattis och lycka till när det blir dags 
//Pensson
// Pensson //
www.bergskristallens.se
Tack tack. Det går nog bra. =)
Jag har inget svar, vill bara lämna ett litet avtryck här för att få veta hur det hela slutar. Stort lycka till! 
Tack ska du ha. =)
18:onde gissar jag, en pojke..3550 g..=)
*Kärlek & lycka*
har de kommit någon bebbe ännu?
Grattis till lillen killen :)
Sajtvärd på Övernaturligt
Grattis till lillkillen. Fast han var ju rättså stor. Kram.
Tack. Han är alldeles lagom. ^^

Grattis!
Grattis 
// Pensson //
www.bergskristallens.se
Stilig koffert
Grattis Grattis!
Tack ska ni ha. =)