Övning/Fråga
Jag tänkte ge er en fråga ang ett vägval i mitt liv just nu, ni kommer att få tre siffror som står för var sitt alternativ(dock hemligt tills vidare). jag vet själv vilket jag tror och känner kommer ske, men skulle vara intressant och se hur pass ni lyckas att träffa rätt!
Alternativ:
*1
*2
*3
välj en siffra för det som ni känner är det rätta.
Denna övning är en övning jag brukar göra ibland på en del sittningar då en del har frågor om sig själva(antingen ber dem om råd eller söker bevis på min förmåga då dem testar att ge ett högre antal siffror på saker dem redan vet), då ber jag dem att ge mig ett vist antal siffror och sedan sätta alternativ bakom det, sedan förklarar jag varför jag valde just den siffran och vad det betyder, fungerar även som lite tankeläsning om den som frågar vet svaret innan. det är ett mycket enkelt sett att träna sin intuition på och fram för allt ett intressant och roligt set! testa gärna på varandra och se hur pass enkelt det är att utveckla!
2 :-)
1
3 

2
2

1
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
3 är den siffra som "står ut" för mig.
Hur mycket allvar man skall ta mig på när det gäller att gissa siffror vet jag dock inte, lyckas få noll rätt på lotto flera gånger i rad.
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.
3 

2 
/RL
1

Jag säger också 3 
*1

3:an!

2 
2 

Nr 3

Nr 3
nr 1
1 -känns svalt
2 -har fått vingar
3 - det mesta har redan fallit på plats
så jag tror med viss tvekan på 2
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
3

3
3:an tycker jag känns starkast, men jag kan ju ha fel..
måste oxå säga nr3 helt klart…

nr 3
Nr 2
3:an känns "störst" så jag tror på den 

2 
wanda

2 hehe
# 3.
1
*1
3

Jätte svårt, men jag stirrar mig blind på tvåan…

2 är den som också blir starkast för mig
nr 1
jag vet själv inte svaret enu, jag vet bara att 1 för mig känns tryggast just nu, två är det jag minst vill, och 3 är det jag egentligen på något set helst vill, men vi får se, fortsätt att skriv vad ni tror så ska ja avslöja så fort jag vet
Varför inte lita på din egen intuition????? Svaret verkar ju uppenbart!
Hmmm..det jag fortfarande känner är att 3:an e starkast, men 1:an känns som en grund, stabilitet på något sätt.. oxå en trygghet som du beskriver..lite som en början på något nytt kanske?
Gör det du allra hellst vill och inte du känner dig tryggast med. Följ ditt hjärta
svar till 38# : jag lade upp det som en allmän test här på forumet för att se hur pass många som kommer att svara rätt, men jag vet nog svaret egentligen men som sagt tänkte se vad alla här på forumet svarar .
svar till 40#: jag kan ej styra detta val tyvärr, utan bara vänta och se men som sagt jag tror jag vet ändå, men ska bli intressant och se hur pass många rätt deltagarna fick också

3 är mitt svar.

humm..nr 3

När får vi svaret?
*skrattar* Då ska jag inte hålla tummarna för "mitt" nr! Hoppas att det går som DU vill :-)
svar till #45: jag vet inte riktigt enu tyvärr när jag får svaret, jag får se när jag får klartäcken, men så fort jag vet helt säkert så får ni svaret!
svar till 46#: hehe det får vi hoppas att det inte blir men vem vet! jag tänker inte ens försöka spåna om hur det kommer att bli, fast jag anar vad som kommer hända men vi får som sagt se!

jag håller på 3:an….av ren känsla…
Jag pendlade mellan 1:an och 2:an.Det blev 1:an i alla fall.
2an :)
3
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Tror också på 1 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Både 2 och 3 väger på en våg, dessa vägval upplever jag att du ska göra men att det ena får vänta ett tag, det jobbigaste först ;) Känns som nummer 3 väger starkast!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
om jag säger så här, jag har fått veta lite, 1 är nästan utesluten nu, 2 är troligtvis det jag kommer "drabbas" av sedan men till slut verkar det bli 3:an ändå, men 2 är det jobbigaste som du beskriver Elisabeth så du är helt rätt ute!
men jag vet inte helt säkert vilket det blir enu, det kan lika gärna bli 1:an, men jag har mina föraningar och känningar av vad som exakt kommer ske, men ni är duktiga att "gissa" !
till er som gissat på ettan kan jag avslöja att ettan står för mitt nuläge, hur det ser ut nu ang detta i mitt liv. 2 och 3 är helt andra saker, men skulle det bli 1 som blir svaret till slut så kommer jag stå kvar som jag gör just nu.
Testa detta set på varanda, tänk ut en fråga, sätt ett antal alternativ bakom olika siffror eller bokstäver, färger eller vad ni kommer på…be sedan någon att läsa av tex siffrorna och se vad ni får fram, denna test går att öva upp ganska lätt egentligen och kan användas till så otroligt mycket och stärker tilliten till sig själv, prova gärna testen som tanke läsning, man gör då på samma set fast den som ställer frågan vet svaret innan.