Knak på vinden
Varje natt runt halv ett så låter det ungefär som om det knakar på vinden ovanför mitt sovrum. Oftast är det typ tre knakningar och kommer ungefär som om att någon skulle gå där uppe, alltså ta typ tre steg. Det låter nästan likadant om en människa går på vinden.
Undrar lite över vad det här kan vara, brukar andar ha en speciellt tid då de väsnas? Jag är mörkrädd men det blir alltid värre runt den här tiden och tänder ofta på hela övervåningen. Usch. Försöker tänka ut "naturliga" orsaker typ att det är träet för att det är värmeväxlingar åså men när det bara låter på natten vid samma klockslag blir man ju lite freaked out.
Min granne (ett hus mellan) har även berättat hur någon sprungit på hans övervåning då ingen varit hemma och tvn slagits igång och så, kan det liksom "smitta av sig" till husen runt om? En man i ett hus på andra sidan gatan hängde sig på deras övervåning/vind för flera år sedan (innan jag var född till och med, är 18) och kan det vara något med honom?
Gud, bombar med frågor nu haha men, finns det nått sätt jag liksom kan, få bort vad som nu är här? Är fortfarande obekant med det mediala och har ingen som kan hjälpa mig att utvecklas och är därför livrädd för att exprimentera för mycket och att göra fel :( Buhu
Okej alltså haha jag är så rädd nu att jag inte vågar lägga mig .. Har tristessläst trådar här på ÖN om UKU osv och är livrädd för att hamna i nått sånt läge och se skepnader i rummet haha …. Får dygna helt enkelt. .
Var/är lite rädd här också men fick ha lite eld och inte fokusera för mycket på olika energier som man kan känna av. Annars är det rätt rent nu på dessa andra som man märkte av förr. Smyg upp på vinden dagtid om du vågar och se hur det ser ut… Jag tror att om andar finns så är de säkert mindre farliga än människor kan vara…