Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: reinkarnationtidigareliv
Läst 1829 ggr
[akumas7]
0

Tidigare Liv

Hej Hej.

Jag har alltid haft en otrolig förkärlek just till galoppsporten, ett intresse som jag inte har haft till någon annan ridsport och ändå så har jag provat på ganska mycket olika och jag älskar hästar, men det är alltid fullblodsraserna som har tilltalat mig mest. Kan det vara så att jag har varit jockey eller hållit på med galopp i något av mina tidigare liv? Jag har alltid haft en drom att jag ska ha en eller flera galopphästar som jag ska träna upp och kanske tävla till och med, det har dock bara varit en dröm. Jag har dock träckar diplom och har gåt en halv utbildning, jag hoppade av efter halva terminen. Varför låter vi vara osakt :) Gur kan man ta reda på om det är så? Kan man fråga något medium som kan se eller hur funkar det där. Jag har själv provat på tidigare liv hypnoser men varje gång jag gör det själv så ser jag aldrig några tidigare liv utan det blir lixom en resa av symbolik och ibland härnder ingenting. Så jag tror inte att hypnos funkar på mig. Så har någon något annat förslag om hur man kan ta reda på det?

Hällsningar

[skogsstigen2]
0

Nej, tyvärr. Jag vet inte hur du tar reda på dina tidigare liv. Vissa får minnen som bilder, andra ser ingenting. Tråkigt att vara skeptisk på ett sådant här forum men tänker sällan att vi har fler liv än ett.Glad

Amandla
0

akumas7, du kan ju till exempel gå till en regressionsterapeut. Eller så provar du att läsa mycket om ämnet, det kan ploppa upp saker när man minst anar det. En av böckerna jag läst hade en lång lista på saker ex. himmel, sand, natt, skepp, vandring osv. De associationer man får kan vara ledtrådar till tidigare liv.

Det finns ju medium som kan se tidigare liv, men om jag jämför så ger det mycket mer när man själv känner och upplever än när en annan person säger saker…

Du kan meditera på det, be dina vägledare om hjälp att förstå och se dina tidigare liv. Ha tålamod och se även tecknen i vardagen som kan vara ledtrådar. Som du skriver ovan om galopphästar till exempel. För någon annan kan det vara att h*n plötsligt ser massor med kinesiska Tecken överallt, eller plötsligt får lust att resa till Toscana. Förstår du hur jag menar?