Vad var det
Vakna innan fyra i morse såg att de redan börjat ljusna ute Fåglarna sjöng ovanligt mycke Jag ligger kvar i sängen vilket är inte min stil Jag hoppar alltid upp så fort jag vaknar Hade en konstig känsla där jag ligger Snart börjar jag gråta hejdlöst utan orsak Under gråten är det jag skall snart med få komma dit Slutar gråta och förstår inte själv varför jag grät Efter två timmar somnar jag igen utan att ha gått av sängen När jag sen vaknar och kommer ihåg de här snurrar tankarna Vad var det Jag steg aldrig upp Jag grät Fåglarna sjöng ovanligt Nåt jag med skulle till När jag varit vaken flera timmar kommer jag att tänka på min bror Okej sa jag du har det bra där du är jag har förlåtit dig osv Då reser håren sig på mig för först nu kommer jag ihåg att det är min brors dödsdag i dag och att han dog under de timmar som jag var vaken nu på morgonen Det är många år sen han dog Vad var det jag upplevde under de timmar jag var vaken i natt
Men oj!
ja de var verkligen en stark upplevelse..
måste ju varit en hälsning
Kramis
Glittervittra

Jag tror oxå att det var en hälsning från din bror.Kanske behöver du gråta,att du kanske inte sörjt ordentligt,utan trängt undan din egen sorg,pga att du haft svårt att förlåta din bror,för det som hänt.Närheten från nära och kära kan vara omtumlande,och man lämnas inte oberörd*L*Se det som hälsning från din bror,förlåt från hjärtat,och börja leva!

Tack för era svar
Förlåtit min bror gjorde ja var gång han var av ondo när han levde Förra hösten var ja på nån kurs där jag hade en grej med mig som varit min brors De beskrev honom till hundra procent Hela hela tiden kom det Ursäkta mig Ursäkta mig Jag svara att de hade jag redan gjort Han som höllt i grejen sa om och om igen att min bror bad mig om ursäkt Efteråt tyckte jag det var konstigt att min bror ville be mig om ursäkt så mycke Jag hade ju förlåtit han när han levde Fundera en del på då om min bror kunde mena nåt annat men jag kom in på nåt då
Dagen innan min bror dog hade jag lovat han att jag skulle komma Men nåt hände som gjorde att jag skulle göra det dagen efter Men då var han död Funderar nu kan va så att min brors ursäkter kan vara att han förlåtit mig att jag inte kom som jag lovat
Jag tycker och känner att det låter mer som om det är sig själv han måste förlåta också på något sätt..
Fråga mig inte varför men den tanken flög bara upp när jag läste ditt inlägg :)
Kramis
Glittervittra

#4 Ja du kan nog ha rätt att han kanske vill förlåta sig själv för allt dåligt han gjorde i livet och det var mycke Men men de är en annan historia
Har funderat fram och tillbaks vad som hände då på morgontimmarna Detta är kanske långsökt men en tanke är kan det vara så att jag har upplevt min brors sista timmar i livet innan han dog