Yrsel.
En gång när jag var på en storseans och fick kontakt med en anhörig
sade mediumet efter ett tag att h/n blev yr i huvudet när h/n pratade med mig. Finns det någon som vet varför det kan bli så.
Ja det kan bero på att din anhöriga hade så starka energier som gjorde att mediumet blev yr. Kanske var din anhörig så ivrig att få kontakt med dig så det blev väldigt påtagligt för mediumet. :)
Det kan finnas många förklaringar.
Eller nu kanske jag missuppfattade .. Blev mediumet yr efter seansen eller under tiden då du fick meddelandet ?

Mot slutet av meddelandet.
Ja ok .. då är det svar nr ett jag står fast vid .. hihihi

#3 Det kan vara som thelinda skrev om att det kan ha varit den anhörigas starka energier eller så kan det ha varit att han/hon hade problem med yrsel när han/hon levde som mediumet kände av. Man ser, hör och känner, dvs dem kan ge sig till känna och beskriva sig genom att ge känslor som vi känner av i kroppen bl.a.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack både Thelinda och Elisabeth för svaren.Var det du thelinda somhade den illaluktande anden hos dig?
Ja det var det .. :)
T.om jag stank .. Det var något gräsligt !!
Hur det ens är möjligt .. ja du .. det får man väl vet när man
" dör "
;-)
Huga!!
Hur är det egentligen. Har hört att det bara är spöken som luktar illa…å att påhälsning från andevärlden der sig tillkänna med nå doftande?? Två gånger har jag haft påhälsning av en dam som luktade starkt av urin… det luktar ju inte direkt nice…Var det då en som ej gått vidare??
Värme/ Pia
Jag kan inte riktigt svara på det men det som hände mig var att jag fick ett område på min arm i ungefärlig storlek av en 5-krona som det strålade skitlukt ifrån ! Punkten var alldeles varm och det ville inte ge med sig heller. Men efter många om och men så tonade det bort. Hmm.. jag hade mig själv plus två andra vuxna personer som stod och sniffa på min arm.. hehe vilken jädra syn
Och det var så äckligt att man nästan ville spy.
*skrattar*
Förlåååt…..
Har hört att mycket gamla spöken luktar pyton…men, det e ju mycket man hör…*s*….
Jag kan oxå skratta åt det idag 
Men just då tänkte man att det var dax för dårhuset !

Du bor väl inte kvar thelinda?
I min förra lägenhet luktade det starkt av fotsvett,jord och kaffe
Nu känner jag bara kaffedoften
i min nuvarande lägenhet…..
Nej det gör jag inte men min flytt därifrån berodde inte på att jag mådde dåligt av det som hänt utan för att det kom ett bättre erbjudande min väg 
När jag länkade första gången på egen hand utan min dåvarande cirkelgrupp, till andevärlden åt en vän till mig som jag inte kände så djupt så blev jag kanonyr!!!! som om huvudet var i en centrifug!
Och jag sa att hon fick vänta en stund så jag kunde samla mig, jag hade fått kontakt med en man och såg honom tydligt och hade besktivit honom så hon visste redan då vem det var…trodde att jag kanske blev yr för att jag var hungrig (hade inte ätit nån lunch) satt bara och höll i mig i fotöljen och djupandades… sa att jag kanske måste avbryta till min vän för att detta kändes så oerhört obehagligt! Förklarade hur jag kände för henne och sa att det känns som jag bara skulle smälla omkull på backen! Då säger hon… JA men det är itne så konstigt för det är min morfar som kommit och han var oförklarligt yr sista månaderna i sitt liv, han ramlade ihop på golvet utan förvarning flera gånger innnan han gick över till andra sidan! *skratt* Gissa om jag blev förvånad och glad! DÅ bad jag min guid ta bort känslan eftersom den itne var min och genast lugnade det ner sig i bollen! Han ville bara visa vem han var! 
Namasté Carina
Hej på er. Jag har förut berättat om olika upplevelser jag har haft under en tid då jag bodde på landet i ett äldre torp. Här kommer ytterligare en och även jag har upplevt lukt i huset som var svårt att förklara vad det var. Det luktade bara i ett av rummen och alltid bara i 3 dagar. Lukten påminde om liklukt och det var verkligen en rutten stank, som var svår att stå ut med.

För ett tag sen var jag med om en mycket otrevlig sak.Jag blev fruktansvärt yr, det kom utan förvarning.Jag kunde inte hålla huvudet upprätt utan var tvungen att titta ner och gå och lägga mig.
Jag låg och blundade och försökte slappna av. Då såg jag en man som jag inte sett förut och så hörde jag någon viska mitt namn.
Först efter 4 timmar försvann yrseln och jag kunde gå upp. Då mådde jag jättebra igen. Är det någon som har en förklaring till detta??? Har aldrig varit med om det förut.