Död...
Har precis fått reda på att ett av mina barns klasskamraters pappa har hänt sig!!!! Finns det något jag kan göra (andliga biten)
Hej, åh jag blir lessen för att höra detta. En jätefin o behjälplig sak att göra är att be för honom att få ha frid. Be en bön från hjärtat, bönens kraft är oerhörd o där kan du göra stooor nytta. Använd din fantasi o ditt hjärta det är perfekt. Be för de anhöirga med. kram miramis2
Tack snälla för svar. Vill gärna göra det på en gång…men har drukit två glas vin…..Är det okaj att göra det ändå? Annars väntar jag….. Det är så sorgligt!!!! Han hade problem med alkohol….. Kramar / pia

Jag tänker också; be och kanske att skicka ljus till honom.
Vänta till imorgon, jag skulle inte göra detta med alkohol i kroppen. Kram
Tack snälla
Det är aldrig fel att tänka ljusa böne tankar oavsett om man är påverkad av nåt el ej, sä länge de utgår från hjärtat kan de aldrig bli fel!!! Det finns alkoholister som bett till gud under ett rus o mirkaler sker! OM man däremot börjar o anropa andevärld o liknande, då kan jag tycka som #3 … Att bara sända ut gott ur hjärtat, var aldrig nånsin rädd för det. Det du sänder ut kommer dig tillbaka. UNderskatta ej bönens kraft el dig själv Bybo. Vi har alla den kraften inbyggda i oss. Bara för att du ej ser resultatet av dina böner betyder ej att de ej når fram. De gör de mer än ni tror, många avlidna har tackat för de böner som sändes dom. Så är det även för dom levande här på jorden, böner skadar aldrig nånsin. De är ljus för dom i sin tillvaro. Gud välsigne dig Bybo o dina omtankar. Kram miramis2 ps.Tack för ditt rara mejl Bybo :)