Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettkurser
Läst 611 ggr
Helenasharmoni
0

Kurs

Nu i helgen börjar min utbildning till regressionsterapeut. Ska bli väldigt spännande, hoppas jag.  Lite läskigt också. ;-)

Nemii
0

Vad roligt!! Lycka till! Skrattande

Morsan1
0

All lycka till dig! Glad

Elisabeth-J
0

Lycka till! =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

light4s
0

Lycka till med kursen!

Jag är regressionsterapeut och kursen gav mig otroligt mycket så du har en spännande tid framför dig.

EwaKristina
0

Önskar dej oxå varmt Lycka till på din kurs.Tror nog inte att du behöver vara så orolig,du är nog med all säkerhet i goda händer!Kram

mamma_neo
0

Önskar dig lycka till.. Och du berätta gärna din upplevelser från kursen..Vore kul att få höra…Kram/åse

Tarotsanna
0

Åh, vad spännande! Ha så jätte kul och så ser vi fram emot att få ta del av din helg sen Glad 

Kram Sanna

miramis2
0

Jisses va spännande! jag komer attställa tusen frågor sen, får jag det?:) Ha det så trevligt, lyxost!

Helenasharmoni
0

Nu har jag gått första delkursen av tre. Vi var bara 4 stycken så det känns som en liten och bra grupp.

Jag är jättenöjd med kursen, på söndagen fick vi prova att göra en regression varandra och det gick jättebra. Både när jag själv var klient och när jag guidade regressionen.

Nu ska jag öva på 10 regressioner innan vi ses i september nästa gång, har 3 klienter redan. Ska bara hitta 7 till. :-)

soulwings
0

Lycka till.övning ger färdighet!

rosmarin90
0

Hej det låter jättespännande, men jag blir så nyfiken på vem du utbildar dig hos. Jag har själv gått kurser i regression bl.a på Ramsbergsgården och hos Pehr Trollsveden.

CoolRose

Helenasharmoni
0

hos Ola Sahlin.

rosmarin90
0

Hej honom har jag hört talas om, du får jättegärna berätta lite om kursen när du varit på den.

ljus Rose

Helenasharmoni
0

Jag har redan varit på delkurs 1, den var förra helgen. Det kändes jättebra och jag tycker om Ola, trivs med honom som kurslärare. Nu ska vi göra 10 regressioner tills vi träffas nästa gång efter sommaren.

Daydreams
0

Vad är en regression? Hur gör man det?