Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1794 ggr
amanduzan
10

Min katt min skydds ande?

Jag har en katt nu som jag har haft i 3 år, Jag har fått väldigt starka känslor av att han inte är en vanlig katt,de hela började med fö 3 år sen då va jag i en väldig deprimerad period i livet, jag hade drog problem,min pappa hade alkohol problem och min mamma försökte ta livet av sig, just den perioden var död det enda jag tänkte på , De hela började med en natt satt jag utan för mitt hus jag skulle ta en cigg, satte mig på marken och rökte så plötsligt kom en katt han la sig brevid mig och va inte alls skygg som katter brukar vara , ja gick in och hämtade lite skinka och gav honom, satt nog där ute med han i 1 timma, 2 dagar efter kom han och satt utanför fönstret och mjauade, gick ut och satt med han en stund, och så fortsatte det ,tillslut va han där varje dag och jag blev så lycklig inom mig varje gång jag såg han, men en dag när jag kom hem på natten så va jag hög, han satt utanför dörren och jag skulle klappa han men då fick han full panik och sprang och hoppade upp på en av stolarna han ville verkligen inte bli klappad av mig fick känslan att han va arg på mig som han visste att de jag höll på med va väldigt farligt ,på skoj sa jag till han ''Du tycker inte om när jag är hög va? '' och då skrek han ett högt mjauande,jag blev så chockad.dagen efter kom han igen och jag va inte hög den här gången och då kom han springande och va så glad,slutade faktiskt med drogerna pågrund av katten för jag tyckte om han så mycket. en period satt jag med katten hemma iställlet för att dra runt på stan och göra dumma grejjer, Varför jag inte tycker att han är en vanlig katt är för att han pratar mycket, han kan hoppa upp brevid en och sitta och mjaua i 10 min de är som han små pratar med mig,en gång när jag va magsjuk så varje gång jag sprang upp för att spy sprang han efter mig in på toan och satt brevid mig och kollade precis som han va lite orolig men kändes som han brydde sig att jag va sjuk.

Men kan det vara så att min katt som mystiskt dök upp när jag mådde som dåligast vara en skickad skydds ängel/ande?

Fridaybrew
1

Nu hamnade jag lite fel rent forummässigt då jag inte tror på något sånt.

Däremot tycker jag detta är en underbar vacker berättelse om hur viktigt ett husdjur kan vara. Du ska vara grymt stolt över dig själv att du la ner ditt negativa livsstil =) Helt underbart att läsa om en sån härlig kontakt du fått med din katt.

Fortsätt den positiva trenden och hoppas katten lever riktigt länge.

(Ha den som innekatt och lyxa till det ordentligt om du inte redan gjort det för det är katten värd) För mycket läskiga risker utomhus för en sån värdefull katt, inte många katter som förändrar någons liv såpass stort som denna har gjort, den förtjänar att belönas rikligt =)

/Fridaybrew

amanduzan
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på han, om det är någon som kan känna av ''vem han är''

amanduzan
2

Tack Fridaybrew ! ja nu är han en inne katt som äter god mat och myser till 100% ! kram

Amandla
3

Fina kissen, han är verkligen guld värd! Och han hade ju ett tydligt budskap med sig till dig, och du förstod vad det var. Duktig du är som fixat att lägga av med drogerna 

amanduzan
1

tack så mycket!Skrattande

Fjäril
3

Vilken fin berättelse du delar med dig av! Vackra missen! Jag tror alldeles säkert att det var meningen att han skulle komma i rättan stund för att "väcka" dig. Djur är otroliga, inte bara smarta, utan väldigt nära andra sidan eftersom de har möjligheten (vi människor kan ibland vara uppslukade av allt annat) att se, höra och ta emot saker på ett enastående sätt. Grattis och heja dig som tog dig ur det där! Kram Fjäril

Sajtvärd på Övernaturligt

amanduzan
1

tack tack !Skrattande Ja djur är verkligen något speciellt ! kram

Marr
2

Vilken underbar berättelse du delar med oss! Jag har hela mitt liv haft en mycket nära kontakt med djur och jag anser dom vara vägvisare om vi bara ser dom. Är inte kristen eller religös utan universiellt troende. Tror katter har en speciell förmåga att nå oss i synnerhet när man har det svårt. Tänker han är Gudasänd.

Glad att du intresserar dig för det mediala. Är säker på att att detta kommer att hjälpa dig i framtiden såsom kissen gör nu. Även om livet inte alltid är lätt så är det genom svårigheter vi utvecklas många gånger. Glöm aldrig det kära du, så att du inte faller igen. Kram på Dig amanduzan! Kyss

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Angie9130
1

Vilken underbar berättelse, blir nästan rörd till tårar:)

Duktiga Du amanduzan å vilken fantastisk vän du har

Kram

"When life gives you a hundred reasons to cry

Show life you have a thousand reasons to smile"

Svarta katten
2

Hamnade av en slump i detta forum och läste ditt långa fina långa inlägg. Blev verkligen berörd.

Kanske någon "därovan" såg att du behövde hjälp och skickade katten din väg. Katten har säkert inte haft det lätt heller. Ni behöver varandra. Ta väl hand om din vän så ni får en fin framtid tillsammans.

Din katt är för övrigt jättefin. Guldgul som en liten solstråle, vilket det nog är meningen att det är just det han ska vara i ditt liv.

amanduzan
1

tack så hemskt mycket allihopa! är glad att ni tycker om den, kommer alltid bära med den här händelsen längst in i mitt hjärta Glad

kram på er !!