Drömmer om "honom"?
Jag brukar kunna tolka mina drömmar ganska bra själv men nu är jag helt lost! Jag har drömt om, vad som i drömmen känns som "han", mannen i mitt liv eller någon som jag kommer vara tillsammans med väldigt länge i framtiden…. Men! Han har inget ansikte i drömmen!
Jag har drömt om honom tre gånger och alla andra i drömmen har ett ansikte utom han.
Vad betyder det här? Är det jag känner fel? Varför har han inget ansikte?
Tacksam för hjälp! :)
Det är inte som så att du av en händelse har råkat möta någon redan som tappat ansiktet & gjort bort sig eller kanske någon intressant på nätet sådär ?

Ärligt talat så är det nog antagligen som man säger inte bestämt riktigt än men kommer säkert så småningom. Tänk så tråkigt & jobbigt de skulle va om man visste alla dessa viktiga saker på förhand.
En viktig del av Livet handlar ju omkring träna sig själv i att lära sig göra egna aktiva kloka val inför framtiden som kan få en positiv innebörd både för en själv personligen som för dom man har omkring sig.
En söt & förståndig tjej som du skall inte oroa dig, allt ordnar sig med tiden. Bästa tipset är & inte ha för bråttom så man hinner ta dem där bra besluten i takt som man mognar & börjar bli lite mer vuxen.
Lyckokram 
Öppna upp!
Jag har inte bråttom med kärleken, men kanske lite omedvetet att jag letar desperat sådär! haha!
Min spåtant sa "jag ser många, MÅNGA killar i ditt liv i framtiden" så hon hade ju rätt då…. Men jag är ju så sjukt nyfiken på vem det kan vara och varför!?!
Tack för svaret i alla fall! :)