Övning
Vad är det första du känner när jag säger 30 Juni?
Skriv ner alla delar som kommer till dig.
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag känner semester,lång ledighet,högsommar och sol Vara vid vattnet,kanske bada ut med båten
Men detta är ju naturligtvis vanligt,kanske för enkelt men det var det jag fick till mig
Fick upp svenska flaggan med en gång….vad lustigt….? hahaha
Barn, dop, vita sommarklänningar :)
www.kickemcattery.se
Fick upp födelsedag som första ord, eller något annat som man firar. Kanske en årsdag för något? Fick upp en bild av en present, en liten en, och hörde skratt i samband med bilden av presenten. Lät som ett sånt där skratt man får när man delar ett internskämt med någon. Haha.
Tjaa, ni är inne på rätt spår. Inget är helt fel men än har inte det där kommit fram. Men som sagt, ni är duktiga! 
Får man skriva en gång till? Vill inte ändra mig helt, för står fast vid att det är något man firar. Med glädje, skratt och liknande. Men när jag läste om det jag skrivit så kändes det direkt "fel" med födelsedag, och bröllop dök upp istället. Ska någon gifta sig då? ^^
#6,
Klart du får skriva flera gånger 
Flagga, födelsedag, lite högtidskänsla
Båt? Ser en båt läggas i vattnet… kan vara en symbol för resa förstås, men det är typiskt mig att alltid försöka tolka det jag får till mig, ofta är det ju det allra första jag får till mig som är det rätta svaret.
Dop!
Äsch, bläddrade ner och ser att dop inte är det rätta…
Står fast vid högtid ändå.
Grönska
brygga
vatten
Bröllpsdag
Marianne
Badkläder
Vi ska på bröllop! Grattis majlar och Solum_Luna som sade just det där :) Alla har varit inne på rätt spår. Vit klänning, barn, skratt, flagga. Resa, för vi åker en bit. Vi går på semester efteråt med sol (förhoppningsvis) bad och så vidare. Tack alla som deltog - bra jobbat!
Tack för en rolig övning. :)
Jag fick till mig en silvrig bil av nån anledning.
Tackar
Jag fick upp resa, kärlek glädje värme och frihet/trygghet! :)