Första kärlek
Hej!
Jag är en kille som är 19år, natten mellan 23-34 september förra året så bestämde sig min allra bästa vän (en tjej) för att ta livet av sig. Hon var inte bara min bästa vän, jag älskade henne mer än så. Det problematiska var att hon hade pojkvän, och självklart vill jag inte sabba något sådant. Det hände då och då att hon å jag började att kyssa varandra, med tanke på att vår kemi var ändå så pass stark. En vecka innan det hemska så spenderade hon och jag en hel helg tillsammans hemma hos henne, då jag bekände mina känslor… Hon sa då att hon inte vågade ta steget för att hon inte hade råd att förlora mig som vän. Jag vet inte riktigt varför, men jag hade det lite på känn att hon skulle ta livet av sig, när det väl hände alltså… Nog med bakgrundshistorien, nu till drömmen:
Drömmen jag drömde denna natt var så att hon och jag var ute på en sommarvilla med min familj (inte vårat hus). Så satt vi utomhus på dagen och pratade och skrattade osv… Sen så började det att ösa ner regn, och vi sprang skrattandes in i en liten egen stuga. Väl där inne så såg vi på varandra och började att kyssas passionerat (det ena ledde till det andra). Efter detta så kom ett x antal utav hennes vänner in och så satt vi alla och diskuterade om att ingen fick veta om detta (Även i drömmen så trodde jag att hon var däd). Vad betyder detta? Det är ungefär densammma dröm varje gång, alltså att hon kommer tillbaka och att ingen får veta om det :S Är det mitt undermedvetna som inte vill tro på att det verkligen hänt?
Tack på färhand. Linus.
Hej,
jag beklagar verkligen sorgen. Det är hemskt att förlåra en människa som står en så nära.
Till din dröm, hon kanske ångrat sig lite att hon aldrig talade om för andra om er och kanske tom att hon och att du ska veta att hon känner/kände mycket för dig. Du ska veta det helt enkelt.
Personligen tror jag att när man har en dröm som kommer igen och igen så betyder det att man fortfarande inte har förstått meddelandet från den man drömmar om. Har man sedan förstått meddelandet så slutar man drömma samma dröm.
Blev lite flummigt men hoppas du förstår vad jag menar.
www.mediumjina.se
I drömmen så är både hon och jag oerhört glada, kan det vara så att meddelandet är att hon har det bra nu?
Ja, om du känner det så då är det så, lita på din intuition!
www.mediumjina.se