Är distanskursen slut?
Har gjort en övning, "kontakta din andlige guide". Skrev mitt inlägg på tråden och bad om hjälp med tolkningen av de symboler jag fick fram. Inget svar! Tror jag måste få hjälp med tolkningen av det jag upplever om jag skall klara att gå vidare utvecklingen. Behöver lite feed back och puffar. Annars är jag snart tillbaka där jag började för cirka tio år sedan. Läste och provade men hade ingen att fråga. Jag kom ju in i kursen lite sent, men tycker inte att det verkar vara någon fart på den över huvud taget. Hoppas att Elisabeth (som ju håller i kursen) eller annat medium kan hjälpa mig tyda symbolerna.
Har diskuterat med min synska väninna, som gett mig lite ledtrådar vad hon tror att de står för, men om jag är med på den här sajten kan det ju vara trevligt att få svar. Min nyfunna väninna har mycket annat att stå i och håller inte på mycket med det här längre. Slöseri med talang kanske, men det ideella jobb hon gör i övrigt är också viktigt. Och tiden räcker som bekant inte till allt. Vill inte störa för mycket om mina funderingar runt det här.
Med hopp om svar på tråden/övningen "Ta kontakt med dina guider". 78 svar hittills, och jag är sist. Det krånglade på grund av serverfel och står alltså två gånger, men strunt i det. Det räcker att läsa den ena.
Kram Yvonne

Yvonne!
Sänd gärna ett pm om hjälp så kan jag lättare hjälpa dig personligen, det händer att jag missar trådar på forumet ibland.
Kram/Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har sänt frågor till dig via pm med du svarar ju inte…
Vänligen Miramis2

Miramis2: Jag hittar inget i min inkorg. Eller var skall jag titta efter pm? Vet inte hur jag skall skicka pm heller.
Tacksam om ni talar om vad pm är. Är det detsamma som personligt mail? Har inte fått något sådant heller.

hej högst upp till vänster står det Fourm Artiklar Inkorg…klicka på inkorg..där ser du dina privata mail..där ska ett brev fladdra om du har mail..på inkorg……..i inkorg kan du skriva privat till den du har fått mail ifrån….om du själv vill skicka till någon annan så klicka på deras namn klicka sen kontakt på deras personliga sida..då kan du skriva privat..kram..hoppas du förstod nu…kram
Du vet nu att jag menade inte åt dig utan till Elisabeth . Jag glömde att skriva det, somsagt.

#5 Jag har skrivit ett inlägg om ledighet, jag hinner inte svara lika ofta nu på inlägg och pm då jag jobbar med ett projekt som jag behöver fokusera mer på. Jag läser och svarar så fort jag hinner, det kan hända att man får vänta ett par dagar men svaren kommer =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

om ditt inlägg var till mig( miramis2)…så var inte mitt inlägg till dig..glömde skriva YvonneW…för hon hitta inte sitt inkorg
Åh Drutten det förstod jag utan tvekan men tack för omtanken att förtydliga. Kram!

det var så lite..hade inget att göra..så datan fick jobba lite bara..ska snart hämta mitt barnbarn från skolan…här har vi underbart väder..solen skinner…hoppas du har en underbar dag du med..håller på med att lägga in namn o telenr i en ny mobil…så hjärnan är nu i full varv..sen blir det att plita in ny info om mobilen..fy vad jobbigt det blev nu då….småler..huvudsaken att jag vet öppna på grön stänga på röd…sen knappen till nummerboken..som nu min dotter ska lära mig…gude gud hjälp mig nu..asgarv kram
#9 *ler* när jag läserr dina ord Drutten, tack för dina ord som känns riktade åt mig. Du verkar vara en redig tokstolle hahaha ha en underbar sommardag… ja alla andra med för den delen, nu mååååååste jag iväg e redan sen… kram

va tok du är inte klok..här går allt full fart fram som ett lok…ibland så är jag en snok..nej nej nu blir det att ta fram min wok…så jag är nog en tok..asgarv…
vad då redan sen..ja som trodde du var en ren…en sådan där mjuk o len…men 4 ben….men hade då fel…du kanske går på el…hi hi…nu till köket jag ska gå..o stå..lite mat ska vi ha..tralla la la….kram