Är jag medial ?
Hej! mitt första inlägg 
Som rubriken säger, Jag har under dem senaste 10 åren upptäckt att jag kan läsa av fotografier på människor. Jag tar ett exempel, Låt oss säga att du ger mig ett foto på nån som du känner , du kanske har det i plånboken. Jag har aldrig sett fotot eller vet vem det är.
Det kan vara nån i familjen,vän m.m. när jag känner på kortet och tittar på bilden får jag upp oftast ett namn i huvet, kan också vara en bokstav.
Många gånger är det personens namn som är på bilden , men det kan också vara ett namn till en bror,syster,eller någon mycket när personen på bilden.
Någon här som vet varför jag kan göra såhär, Jag blir själv förvånad varje gång jag själv gör det.? 
Jag kan också säga såhär att jag gör det inte ofta, kanske 2-3 gånger per år och då gör jag det ,kanske när jag är på middag/fest. Det är alltid lite scary så ,för om jag svarar fel framstår man som en komplett idiot. "har inte hänt ännu dock"
Men som sagt jag kan inte göra det tex precis efter, det är precis som jag måste ladda upp mig själv innan jag kan göra det igen.
Så frågan igen, nån annan som kan samma sak eller vet vad det kan bero på att jag kan göra såhär ??
Det du gör när du läser av ett foto eller ett föremål kallas för psykometri.
Öva på! 
Gunilla! tack för svar ,nu kan jag forska vidare