Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1312 ggr
Assii
0

Extrem dröm?

Jag brukar tyda mina drömmar hyfsatt bra, men denna förstog jag ingenting alls av….

Jag drömmer iprincip aldrig madrömmar och jag vet inte om man kan kalla detta en mardröm heller, för det var en rätt ljus dröm, med fäger å allt, ingen konstig känsla alls. Jag var i ett litet tomt rum (liknande ett toalettbås) som var placerat på en allämn plats, jag var själv i rummet och skulle just gå ut, när jag plötsligt ser två armar slänga sig fram och greppa mig bakifrån, ena höll för munnen på mig och andra höll mig tillbaka, jag han inte reagera (knappt bli rädd) fören jag fick en elpistol (?) i ryggen. Det var så sjukt stark ström, jag kunde itne göra något knappt reagera och det gjorde så ooooont! Jag bara vibbrerade hela jag, och det var så hemskt! Jag försökte skrika, eller röra mig, men det gick inte pga av den oerhört starka strömmen. Kändes som jag jag skulle svimma o hjärtat stanna.

Det blev en så stor chock att jag såklart vaknade, och i samma ögonblick försvann strömmen. Jag var hur darrig som helst i hela kroppen, och kände alldels tydligt -den- känslan man har efter man fått en stark stöt (har fått det en gång). Jag var verkligen chokad och tårarna bara rann, jag kröp ihop i sängen och såg min omkring i rummet. Fasten jag var vaken var jag STEN säker på att jag måste fått en ström i verkligheten. Eftersom känslan var SÅ stark och fruktansvärd. Jag vågade inte ens sätta ner fötterna på golvet för det kändes verkligen som om någon gömmde sig med en elpistol eller liknande under sängen.

Men såklart var det ingen där, och jag hittade ingenting jag kunde fått ström ifrån. Men den fruktansvärdaa obehgaliga känslan var verklign en chock och så sjukt verklig! Aldrig vart med om något liknande! Och det var det mest obehgaligaste jag vart med om i hela mitt liv, tro mig!

Jag förstog inte alls vad som menades med den drömmen, och förstår fortfarande inte? Kan man verkligen känna sååå starkt i en dröm?

Någon som har någon tanke på vad detta kan ha vart för budskap, kan man ens känna såhär i en dröm? Har ni vart med om något liknande? Kram.

Fjäril
0

Hej Assii,

Jag fick en känsla av att du har gjort en "omedveten" astralresa, en möjligen UKU (utanför - kroppenupplevelse) där din själ tagit emot information när din kropp inte varit beredd på det.

En annan känsla talade också om tidigare liv, att du fick en återblick i vad du kanske har varit med om - för att påminna dig om något kanske?

Fundera lite, vad känns det som? Är du i någon situation där man kan vilja få dig att tänka efter innan du handlar?

Fjäril

Sajtvärd på Övernaturligt

Assii
0

#3 Hmm… ja det kan säkert vara så. Tack för ditt svar. Det kändes liksom som att det var ''mer'' än en dröm. Något från ett tidigare liv har jag också funderat på ifall det kan vara, dock var jag hos ett medium för inte så länge sedan och besökte tidigare liv och jag kännde inte igen detta från dom senaste liven jag levt, men man vet ju aldrig vad det kan vara.

Det chokerande var att det kom så oväntat. I drömmar brukar man vara mera berädd på vad som kommer, eller inte förvånas/ ha en känsla som liksom ''gäller'' för drömmen. Men här dök bara ''främlingen med elpistolen'' helt plötsligt upp, och det var delvis de som var så skrämmande, att det inte ''hörde till'' drömmen.

Jag känner att jag brukar kunna läsa drömmar, vad dom betyder/vill säga/speglar, men denna kändes mer som en plötslig händelse liksom, möjligtvis ett eko.