Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 1528 ggr
summum
3

Två medium. Hjälp mig

Hej

Jag har mått väldigt dåligt av en sak i mitt liv så jag besökt två medium för en läsning eller vad man ska säga.

Gällande den livsviktiga saken som jag frågade dom om så fick jag två helt olika svar. Hur ska jag göra nu? Det ena svaret gör mig gladare än något annat och det andra svaret gör mig väldigt ledsen.

Hur ska jag veta vem som har rätt? Hjälp!

[mia-38]
1

Du ska göra det som gör dej glad och det som känns bäst för dej, naturligtvis.
Skrattande
Då vet du vem utav de som hade rätt.

Kram

Fjäril
1

Hej summum,

Precis som mia-38 säger - du ska göra det val som känns bäst för dig!

Det är en av anledningarna till att jag inte tycker att man bör ge någon en framtid lagd i sin hand - utan enbart hjälpa till med en vägledning.

Om du ställer de två olika valen framför dig, var känner du själv att bägaren väger mest? Jämför för - och nackdelar.

Fjäril

Sajtvärd på Övernaturligt

Maikailoa
1

Man hamnar i en besvärlig situation om man frågar flera om samma sak.

Var du inställd på att fråga två ifrån början, eller frågade du den andra därför att du inte gillade det första svaret?

Frågan ställd till den andra personen blir anorlunda eftersom den inkluderar det första svaret.

fri
1

Hej Summum !

Det är väldigt få som kan sia om framtiden.

Det är så mycket som påverkar slutresultatet av en situation, som val, tankar, känslor mm och om andra är inblandade finns det ännu mer som påverkar. Inget är hugget i sten och massor med faktorer påverkar vår framtid.

Det är en möjlighet vi har.

Jag vände mig också till flera medium och tarotläggare en tid i mitt liv då allt kändes förvirrat och svårt. Jag vet inte hur du mår men jag var defenitivt i obalans då det begav sig.
Jag fick olika svar av alla och insåg att det gjorde mig ännu mer förvirrad.
Tankar t.ex är starka så när mina tankar ändrades, om än tillfälligt, så ändrades också svaren jag fick,

Det jag behövde göra var att komma i balans och lita på mig själv, först då kunde jag orientera mig i tillvaron och acceptera min egen inre röst eller känsla för hur jag skulle handla.
Desto mer jag litade på den ju tydligare talade den till mig.

Bli inte rädd för svaret du blev ledsen över, inget är hugget i sten.

fri