Astral Projektion
Finns det någon vänlig själ som skulle kunna förklara vad detta är för något?
Se mej gärna som en skeptiker så förklara gärna grundligt =)

Ingen som kan något om detta?
I vilket sammanhang har du hört talas om det?
Astral projektion är väl bara ett annat namn på utomkroppsliga upplevelser. Wikipedia kan vara din vän här. :)

#2 En kompis som säger att hon har varit med om det och kan inte förklara vad det är. Vill gärna veta!
#3 Fast jag vill gärna ha säkra källor när jag vil ha en förklaraing på nått =)

Ingen som vill hjälpa till?
Jag tror att du brände några broar när du bad om att bli betraktad som en skeptiker… Pröva att beskriva dig annorlunda om du inte menade att du tänker försöka argumentera emot de upplevelser som andra vill dela med dig.
Tänkte som dig Michael C.
# 0 Är djupt insatt i ämnet och astralreser både under sömn och vaket tillstånd och ett tips till dig är att googla så finns mycket att läsa om just detta även kallat UKU - utanför kroppen upplevelser.
Rätta mej om jag har fel.
UKU är väl vad det låter som, en utanför kroppen upplevelse.
I en astral projektion reser man väl mellan olika astrala plan, utöver själva UKUpplevelsen?
Olika namn på samma sak precis som #3 skrev, skulle jag vilja säga. Kanhända att de som skrivit om det är mer eller mindre pretentiösa, astral projektion låter märkvärdigare…
hund
#10 Vad menar du? Utveckla gärna.

Fast jag vill inte bara läsa om det..jag vill ha det berättat för mej, kanske t.o.m. exempel på det.
Tror man på något och har kunskapen så ska man inte vara rädd för att kanske få "mothugg". Jag vill bara förstå =)
Hur menar du nu pippa? Här finns äldre trådar där du kan läsa om det, det blir ju inte som att någon kan berätta det för dig irl ändå, utan det är just att läsa. Använd sökfunktionen! Det är en fråga som kommer upp ganska ofta
så det handlar nog inte så mycket om motstånd utan om att medlemmarna har skrivit om det flertalet gånger. Till slut blir det tjatigt…

Ska kolla, men förstod mej inte riktigt på det hä me sökfunktionen..