Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 389 ggr
Thinka
0

god afton

Hur har ni det ikväll? Själv håller jag på och varvar ner efter en hektisk dag, med ogräs rensade, bakande, tvättat fönster och bytit gardiner. svurit över ett av skåpen i köket som mamma lovade att fixa fint åt mig, men tyärr så hann hon gå bort innan det blev gjort och än idag får jag snabbt smälla igen dörren så att inget rasar ut. Jag kommer mig aldrig liksom för att städa det skåpet. varje gång jag öppnar det så far en tanke genom huvudet: mamma du skulle ju fixa det här…ibland saknar jag henne så fruktansvärt mycket och blir nästan arg för att hon gick ifrån oss alldeles för tidigt. Drt har varit lugnt i flera dagar nu har inte kännt av nånting. Jag kanske försöker för mycket att känna av?

skruttan31
0

God afton,,

Ja du,, här sitter man lite halvt maktlös efter kvällens bekymmer med sonen,,  sitter o spanar på sajten samtidigt som jag försöker bearbeta mina tankar,, 

Så denna dagen är en dag man skulle vilja dra täcket över huvudet o vakna upp o inse att allt bara var en dröm,, men men,, verkligheten är ju något annat,,

miramis2
0

Hej på kvällskvisten,  åh va jobbigt, men du när man blir så övervälidgad av känslro så kan det i sig hindra henne att nå dig, försök ändra din mottagarfrekvens o be henne sända dig en signal el ett ttecken på att hon är med dig. NÅgot som är specifikt för just din mamma. Det finns otroligt många sätt för dom att nå oss o man får vara lite finurlig…. de e inte lätt i din situatation  att lugna sig så kanske, men du kan om du vill med träning… Jag har upplevt att dom på andra sidan är närmare än vi tror d e bara d att vi inte förnimmer dom, som pga frustration, det blir stopp i röret då. Sätt dig ner o tänd ett ljus, lugnade för dig, hon klarar sig utan det, då ställer du in tentaklarna, o tala till henne som om du trodde hon var där…. be helst en bön innan tex Gode Gud, jag ber att få tala med min mamma….. se till att dialogen genomförs så klart o tydligt sm möjligt el att jag visas ett tydligt teckan på att hon är här…. i faderns o sonens o den helige andens namn…. på så vis så har du riktat dig o stängt  ute allt annat… du har jgort en beskyddelse… som ska kännas lugnande… släpp det sen o LITA på att du blir bönhörd… även om nåt inte händer just där o då… svaret kan komma i en dröm el på annat sätt. men kom ihåg din frustration hjälper inte alls henne att nå dig… skriv gärna o berätta hur det gick! God natt! /miramis2