Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 12537 ggr
Prudentia
30

Rosita vid Helsingborg

Hej!

Är där någon som har varit hos Rosita? Hon ska finnas i Helsingborg med omnejd. Har en kompis som har en ledig tid hos henne men jag vill gärna veta lite mer om henne. Är där någon som har erfarenhet av Rosita vore jag tacksam för kommentarer. Enligt min kompis är hon "jätte duktig" och har privata sittningar på en timme per person. Tydligen har hon ca ett års väntetid, vilket tyder på att hon är populär. Mer vet jag tyvärr inte…..

Ha det bra alla!

Kram Prudentia

Elisabeth-J
0

Rosita? Jag vet tyvärr inte vem det är, kan du berätta mer om vem hon är och vad hon gör?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tarotlasse
1

Hej på dig jag har varit hos Rosita många gånger och hon är är jätte bra på att läsa av en med sin intuition och är klockren på detta och att ge rådgivning.

Så hon  jobbar psychic som inte är det samma som att ha kontakt med andevärlden.

Så när jag var där så var hobn klockren på att beskriva mig och min situation och gav mig en bra rådgivning på vad jag kunde gör i framtiden. Men ngn kontakt med andevärlden hade hon inte hon sa att min famor var där men hon kunde inte ge ngn beskrivning eller några som helst bevis på att hon var närvarande.

Så beror ju på vad vill ha bvill du ha en rådgivning så  är hon otroligt duktig vill du ha en kontakt med ande världen så bör du kanske gå till ngn annan.

Lasse

Elisabeth-J
1

Det är just sånt man ska vara uppmärksam på. Om någon säger att han/hon är medium och tar kontakt med andevärlden så ska du få en beskrivning på vem dem det är också, annars är det ingen sån kontakt. Jag vet att det här förekommer och människor känner sig lurade och det är tråkigt.

Elisabeth 

mimmizenobia
0

Men….jag hade en väninna som miste sin dotter och hon var mycket nöjd med denna dam.Däremot hade hon svårare för andra välkända medium.Det kan hända det handlar om bemötande också.

Elisabeth-J
1

#4 Huvudsaken var ju att hon var nöjd, det är ju det viktigaste. Det finns alltid någon som får en positiv känsla och någon annan en negativ. Det handlar ju om personkemin också och bemötande som du skriver.

Elisabeth 

Lightspirit
0

Jag har varit hos Rosita två gånger och det gav mig väldigt mycket. Framförallt första gången.
För mig beskrev hon de personerna hon hade med sig så att jag kände igen dem.

ompi
0

Jag skulle vilja ha denna Rositas nummer, eller hemsida ?? hur kontaktar man henne ??

Mvh Veronica

tarotlasse
0

Ja då får du gå till ett medium för Rosita avled i en bil olycka förra sommaren.

Så nu befinner hon sig på andra sidan.

Lasse