Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1082 ggr
[mia-38]
1

Lustigt

Inatt drömde jag om att det spökade.
Jag bad anden att stänga och öppna en dörr. Den gjorde så.
Jag bad anden att lyfta en lampa. Och den gjorde det.

Detta gjorde att jag vaknade och var rädd….

Pratade med sonen nu i eftermiddag när jag kom hem från mamma.
Då hade han haft besök av nån.
Han fick kallras och nackhåren reste sej. Detta varade endast en kort stund..men han hade känt det iallafall.

Tyckte detta var lite lustigt då jag drömde om att det spökade och att sonen sen fick besök…

Amandla
2

Mia, kan det vara så att du är lite medial… ? CoolFlört

[mia-38]
0

heheheh….nähää då…:-)Cool

Amandla
0

Skrattande

Fjäril
0

Du och din son kanske telepaterar när ni sover :) ?

Sajtvärd på Övernaturligt

[mia-38]
0

Kändes så kontigt bara…hahah,Flört

Och drömmen var så verklig..
kanske att det var en föraning om besöket?

Amandla
0

Så var det nog Tungan ute

yamher
0

när jag drömmer om att det spökar så är det ofta en närvaro som inte brukar finnas i min omgivning. Antingen vaknar jag eller så blir jag "medveten" och kliver ur min dröm och betraktar/tar kontakt med den som kommer …

så man vet aldrig, kanske du kände av någon som kom till dig och hälsade på som sedan gick till din son (som känner honom med)

Alis volat propriis Oskyldig

[Nativehogan]
0

# 2 Johodå klart du är medial annars hade du inte upplevt detta Skrattande

Låter som någon besökt er båda två men verklighetskänslan du beskriver får mig att fundera i astralbanorna,att du astralt helt enkelt mött denna.

Underbar upplevelse är det och visst är du medial Mia som alla andra Kyss

[mia-38]
0

Kan det vart astralt?
För när jag vaknade med ett ryck så vart jag både skrämd och andfådd.
Kändes precis som om allt var så verkligt…

[Nativehogan]
0

Där ser man att vakna med ett ryck betyder att anden får bråtton in i kroppen,ibland vaknar kroppen för tidigt innan vår ande är på plats igen och för vi ska slippa känna en ångest att vi på något vis skulle dö vilket vi aldrig gör under astralresande då drar anden snabbt in i kroppen igen och därav rycket.Så det kan gott ha vart ett astralt möte Cool

[mia-38]
0

Tack vännen för förklaringen…
Vad häftigt!!
Skrattande

[Nativehogan]
0

Hi hi det är riktigt coolt faktiskt och än coolare när man lärt sig detta under vaket tillstånd och börjar man resa kommer det spontant till sist .Jag älskar att resa iväg astralt och framför allt hem till Wolfen på andra sidan.Glad